Praksa

Prosto mesto: Urednica/k spletnih vsebin - študentsko delo / praksa
Opis dela: Bi te prijatelji označili za natančno osebo, ki obvlada splet? Te družina vedno kontaktira, ko jim nagajajo spletne strani? Obvladaš vse kratice na tipkovnici (CTRL + C, CTRL + Shift + V)?

Potem iščemo ravno tebe. :)
Potrebujemo pomoč pri vnašanju različnih spletnih vsebin, zato iščemo osebo, ki je natančna, zna opaziti napake v dimenzijah različnih bannerjev, se znajde pri klikanju po straneh v angleškem
jeziku. Vse omenjene lastnosti te (seveda) naučimo, natančnost je pa vrlina, ki jo lahko prineseš s seboj in je za takšno delo priporočljiva.

Veščine, ki jih torej iščemo:
natančnost,
dobro razumevanje
angleškega jezika,
spletna pismenost.

Prednosti, ki jih naša pisarna ponuja:
kul kolektiv,
sveže sadje in piškotki v pisarni,
lokacija blizu centra, tik ob avtobusni postaji, na Dunajski cesti.

Gre za sproščeno študentsko delo, ki ti ponuja dodaten vpogled v svet agencijskega dela, izdelave spletnih strani in procesa vodenja projektov. :)
Veselimo se tvojega CV-ja (pošlješ ga lahko na naslov: jobs@specto.si), imamo tudi sveže kuhano kavo. Rok za prijavo je 15. 4. 2024.
Podjetje / Ustanova: Specto informacijske tehnologije d.o.o.
Kontakt: jobs@specto.si
Več o zaposlitvi: Priponka
Prosto mesto: STROKOVNJAK ZA DIGITALNI MARKETING
Opis dela: Spoštovani študenti GEA College smeri Strokovnjak za digitalni marketing, Z veseljem vam sporočamo, da v podjetju BC Europe d.o.o. iščemo študenta za sodelovanje. Smo inovativno podjetje, ki ponuja trajnostne rešitve za urejanje okolice z Neem oljem in pogaco, vec na https://neem.land/.

Naša ekipa je strastna do narave in tehnologije, skupaj pa ustvarjamo lepšo in bolj zeleno prihodnost. Iščemo študenta, ki je motiviran, kreativen in ima veliko znanja o digitalnem marketingu. Idealni kandidat bo imel izkušnje z:
• Upravljanjem družbenih omrežij
• Ustvarjanjem vsebin
• SEO optimizacijo
• Google Ads
• Analizo spletnih strani

Samostojni projekti:
• Raziskati in predstaviti nove trende v digitalnem marketingu
• Razviti strategijo za povečanje sledilcev na družbenih omrežjih
• Napisati in optimizirati blogovne objave za spletno stran podjetja
• Izvesti A/B testiranje različnih oglaševalskih kampanj
• Sodelovati z influencerji za promocijo podjetja

Naloge, ki jih bo moral študent sam najti:
• Iskanje in pridobivanje novih backlinkov za spletno stran podjetja
• Spremljanje in analiza konkurence na družbenih omrežjih
• Odgovarjanje na komentarje in sporočila na družbenih omrežjih
• Udeležba na spletnih seminarjih in konferencah o digitalnem marketingu

Kaj vam ponujamo:
• Priložnost za delo v dinamičnem in inovativnem podjetju
• Delo na realnih projektih, ki imajo vpliv
• Sodelovanje z izkušeno ekipo strokovnjakov
• Mentorstvo in priložnost za učenje
• Prilagodljiv delovni čas

Če ste zainteresirani za sodelovanje, nam prosim pošljite:
• Vaš življenjepis
• Motivacijsko pismo
• Povezave do vaših del (npr. blog, spletna stran, družbena omrežja) Rok za prijavo je 5. April 2024. Veselimo se vaših prijav! Ekipa Neem
Podjetje / Ustanova: BC EUROPE d.o.o.
Kontakt: info@bceurope.si
Prosto mesto: Administrator v sprejemni pisarni
Opis dela: Podjetje Actinia d.o.o., ki se ukvarja z oddajo luksuznih avtomobilov, išče osebo za:

- sprejem strank na info pultu
- postrežba strank
- sprejem dohodnih klicev in posredovanje zaposlenim
- priprava dokumentov za računovodstvo
- vnos dokumentov v program MiniMax (zgolj priprava za računovodstvo)
- urejanje arhiva prejetih dokumentov (leasing pogodb, ....)
- vnos dokumentov in odhodkov v CRM
- razna manjša administrativna dela

Urnik:

osnova od 11:00 - 15:00
prilagodljiv glede na študijski urnik

Plačilo:

kot štipendija ali študentsko delo: 6,5 € netto na uro
Podjetje / Ustanova: Actinia d.o.o.
Kontakt: info@actinia.si
Prosto mesto: Računovodstvo
Opis dela: Prakso nudimo študentom, da v praksi nadgradijo svoje teoretično znanje.

Študentje naj imajo teoretično znanje o:

- Kalkulacije (NC, NV, PC, MPC, RVC).
- Potovanje blaga znotraj podjetja z spremljavo dokumentov ( Prevzem, izdaja, prenosi).
- Dvostavno knjigovodstvo.
- Kontni plan, kaj so razredi, kaj so terjatve in obveznosti?
- Kaj so stroški in kako jih delimo?
- Osnovno znanje o DDV-ju.
- Kaj so konti in kaj so saldakonti?

Poznavanje programov MS Office. V podjetju za računovodstvo uporabljamo program Pantheon.
Podjetje / Ustanova: PE Champion, BTC City Hala-A, Šmartinska c. 152, Ljubljana
Kontakt: Teja Karlatec: teja@champion.si
Prosto mesto: Prodaja finančnih storitev
Opis dela: Pridruži se mladi prodajni ekipi v uveljavljenem podjetju, ki je specializirano za finančne storitve. Tvoje odgovornosti bodo vključevale:

- pridobivanje in obdelovanje povpraševanj
- skrb za obstoječe in nove stranke

Čakajo te številne priložnosti za osebno in karierno rast. Poleg osnovne urne postavke nudijo tudi stimulativno plačilo in možnost kasnejše redne zaposlitve ter napredovanj.

Delo poteka po dogovoru, v dopoldanskem času med ponedeljkom in petkom. Lahko se dogovorimo tudi za opravljanje študijske prakse.

Prosta mesta: 3
Urna postavka: 8.66 €/h neto (10.06 €/h bruto)
Trajanje: dolgoročno (zač. in obč. delo)
Pričetek dela: 1. april 2024

Vljudno vabljeni, da nam pošljete svoj CV.
Podjetje / Ustanova: Polfin poslovno svetovanje d.o.o.
Kontakt: blaz.goncin@polfin.si ali 040 870 262
Prosto mesto: Finance in računovodstvo
Opis dela: Hilti Slovenija, ki je del svetovno priznane mednarodne korporacije Hilti AG z zelo ugledno blagovno znamko, oskrbuje svetovno gradbeno industrijo s tehnološko izpopolnjenimi izdelki, sistemi, programsko opremo in storitvami, ki gradbenim strokovnjakom zagotavljajo inovativne rešitve in visoko dodano vrednost. Hilti je prisoten v več kot 120 državah in ima preko 33.000 zaposlenih, od tega čez 60 zaposlenih v Sloveniji. Prav tako je Hilti Slovenija v letu 2023 prejemnik certifikata Kincentric Best Employer!


V oddelku financ in računovodstva potrebujemo študenta m/ž, ki bo opravljal naslednja administrativna dela (v kolikor bi želeli opravljati delo kot prakso, je le-ta po dogovoru):
- priprava dokumentacije za knjiženje,
- evidentiranje, arhiviranje računovodske dokumentacije,
- preverjanje bonitet kupcev,
- odobravanjenaročil kupcev,
- sprejem in oddaja pošte,
- pomoč ostalih oddelkom,
- ostala računovodska in adiminstrativna dela po navodilih nadrejenega.

Iščemo študenta/tko zadnjega letnika dodipl. študija ali študenta podipl. študija ekonomske ali računovodske smeri, z znanjem angleškega jezika in vsaj osnovno uporabo Excela. Prehodne izkušnje so dobrodošle, prav tako natančnost, odzivnost in motivacija za delo.

Trajanje: dlje časa, 1 leto
Začetek dela: čimprej
Delovnik: pon – pet od 08:00 – 16:00 Kraj dela: Trzin
Urna postavka: 8,5 EUR bruto/h – 9 EUR bruto /h

Če ocenjujete, da bi bil Hilti pravo podjetje za vas, nam prosim pošljite vaš življenjepis čim prej na e-naslov: anja.kranjc@hilti.com, saj je pričetek dela zaželen v začetku meseca marca.
Podjetje / Ustanova: Hilti Slovenija
Kontakt: anja.kranjc@hilti.com
Prosto mesto: Event management in digitalni marketing
Opis dela: Dragi študenti,

ste željni novih znanj s področja digitalnega marketinga ali organizacije dogodkov? Bi sočasno želeli razširiti še svojo mrežo poznanstev in se s sošolci podati na nepozabno dogodivščino v Portorož?

V Portorož se namreč vrača vodilna konferenca v Evropi na področju najnovejših trendov v digitalnem marketingu, poslu in osebni rasti - konferenca inOrbit. Mednarodna konferenca inOrbit, ki jo organizira ena najmočnejših agencij digitalnega marketinga Red Orbit, bo potekala od ponedeljka do srede, od 8. 4. - 10. 4. 2024 v hotelu Grand Hotel Bernardin v Portorožu. Sama konferenca poteka dva dni in na dveh vzporednih dvoranskih postavitvah predstavlja najnovejše trende na področju digitalnega marketinga kjer predavajo vrhunski strokovnjaki iz celega sveta. Mednarodni govorci prihajajo iz podjetij kot so Google, Meta, Linkedin, Microsoft, HotJar, Booking.com in drugih inovativnih podjetij.

Za potrebe izvedbe konference iščemo 4 prostovoljce s katerimi bi lahko izpeljali dogodek na visokem nivoju. Gre za intenzivno in dinamično delovno izkušnjo v mednarodnem okolju in priložnost boljše spoznati tako najnovejše trende digitalnega marketinga kot izvedbe event managementa. Izbrani prostovoljci bodo dobili dostop do vseh konferenčnih vsebin, delo se opravlja v izmeni 5-6 ur dnevno, ostalo je prosto za obisk predavanj ali prosto za druge aktivnosti. V času dela vam pripada en topel obrok, poskrbljeno pa bo tudi za snacke in pijačo. Časa in priložnosti za nova spoznanja in druženja bo tako dovolj, naša skrb pa je, da bomo podali čim več informacij in vas oborožili z vsem potrebnim, da bo za vse sodelujoče to izredna izkušnja.

Mogoče je pa to vaša nova vstopnica v svet digitalnega marketinga ali event managementa?

V primeru, da bi vas sodelovanje zanimalo, pošljite mail s svojimi podatki in telefonsko številko na mateja.koren@red-orbit.com ali pa pokličite na: 031-600-944.
Podjetje / Ustanova: Red Orbit, digitalni marketing, d.o.o.
Kontakt: mateja.koren@red-orbit.com
Opis dela: Spoštovani študentje,

na seznam podjetij, kjer lahko opravljate obvezno praktično usposabljanje, se je uvrstila tudi NLB d. d. V svoje vrste že letošnjo študijsko leto vabi študente GEA College - Fakultete za podjetništvo. Izbrani kandidati bodo prakso opravljali na enem izmed naslednjih področjih (področje izberete smiselno, glede na smer študija):

IT RAZVOJ (razvoj produktov in prehod na novo tehnologijo z zagotavljanjem agilnega razvoja sodobnih, poslovno učinkovitih in kakovostnih informacijskih bančnih rešitev)

IT INFRASTRUKTURA
• Oblačne rešitve in storitve (Sledenje strategiji podjetja glede oblačnih storitev, znotraj katere načrtujemo, implementiramo in vzdržujemo oblačne storitve različnih platform in servisov.)
• Pomoč uporabnikom (Kakovostna in hitra pomoč notranjim uporabnikom NLB Skupine pri težavah z delovanjem informacijskih sistemov ter upravljanje s pooblastili in dostopi do inf. sistemov banke za zaposlene.)

UPRAVLJANJE STRANK, PRODUKTOV IN DIGITALNIH STORITEV (Razvoj produktov, digitalnih kanalov, modelov za marketing in prodajno področje ter skrb za uporabniško izkušnjo stranke - zaželeno je znanje SQL.)

TRGI (Upravljanja z bilanco banke.)

PLAČILNI SISTEMI (Mednarodna plačila, SEPA plačila, ipd. - zaželeno je poznavanje dela s podatki - pridobivanje podatkov iz različnih baz in interpretaciji teh podatkov)

TRGOVINSKO BANČNIŠTVO (Akreditivno in inkasno poslovanje ter Garancijski posli. Prednost je znanje nemščine.)

KREDITNE ANALIZE PRAVNIH OSEB
• Metodologije in rezervacije
• Kreditne analize srednje velikih komitentov
• Kreditne analize ključnih komitentov

Več informacij in povezavo do prijave najdete na www.nlb.si/studentska-praksa, prijave pa se zbirajo do najkasneje 29. februarja 2024. Po opravljeni praksi ohranjajo možnost nadaljnjega sodelovanja v obliki študentskega dela.
Podjetje / Ustanova: NLB d. d.
Kontakt: www.nlb.si/studentska-praksa
Prosto mesto: Sales Administrator (M/F), Student Contract
Opis dela: As a big leading multinational company, we are pushing boundaries in the world of traditional and digital strategies with a spark for genuine creativity. There are no two days alike and that's what gets us excited every morning. That means working here is challenging, invigorating, and rewarding. We are one group, but with many opportunities. Join us and became a part of a group of 158 nationalities speaking 58 different languages through 140 countries! Having 36 iconic international brands in our Group portfolio makes your adventure limitless!

YOUR ROLE:

Responsible for managing and processing credit note requests from Slovenian pharmacies and close collaboration with controlling and sales team
Support to sales team in processing presale and sale orders
Operational support for distributors and pharmacies for different data requests
Operational support for the field teams
Responsible for purchase order creation and work cycle follow up
Organization and coordination of division meetings


YOUR JOB MISSION:

With us, you’ll strive and drive. You’ll try, might fail, try better to succeed. You will never do it alone, but with our inspiring teams. At L’Oréal, you get down to every task as if you're the leader of that project - no matter what your title says. We want you to grow beyond your limits by creating an environment where you are inspired to learn, to challenge the status quo and to make your ideas as best practice. We want to spread your wings by constantly exploring and upgrading yourself in various areas.


THE IDEAL PROFILE:

Preferably in his/her final years of studies (ideally with minimum of 1 year student rights)
Able to work full time
Excellent analytical and organizational skills
Has high orientation to details, able to work with the short deadlines
Active and advance use of MS office (Word, Excel, Power Point)
Good stress management skills and ability to work well under pressure
Profound teamwork skills
Works with responsibility and autonomy
Fluent in Slovenian and English language


WONDERING WHO YOU WOULD WORK WITH?

Our L'Oréal Adria Balkan dream team is based throughout several countries (Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Serbia and Slovenia), speaking more than 7 languages, and united towards one ambition – creating L’Oréal, for the future!

In this position, you would be based in Ljubljana as a part of our L'Oréal Dermatological Beauty Division, but you would closely collaborate with passionate and engaged colleagues throughout all our countries, that are experts in their respective fields and that are driving excellent market performance results in a highly ethical, friendly, and inspiring environment!

We’re proud to say that L’Oréal Adria Balkan region is winner of several awards of „Zlatni indeks“ in Croatia and recognized as one of top employers in Serbia with recognition „Vrh poslodavac“!


WHAT WE CAN OFFER YOU?

You might be a cosmetics junkie — or you might not. You can be an introvert or an extrovert. The point is, whoever we are, we are all a team and we’re always here to help, celebrate and cheer one another! That’s what makes the glue of L’Oréal: the people. But apart from that, we also appreciate and share our love for:

Numerous opportunities for constant learning, with many online&offline educations!
Our colleagues. They will be like your second family. P.S. we enjoy our team buildings and informal gatherings as well!
Love for food. Fresh fruit for the breakfast? Many coffee machines (or space to cook your own turkish coffee!) and our cozy lunch spaces? Yes, we have it ????
Our Share&Care program. It serves to offer numerous benefits to protect us and our health, to give us balance in personal life and workplace as well????
Flexibility. As simple as that – from flexible working hours, to possibility of remote working, to Sunny Fridays during the summer where we enjoy shorter Fridays!
We don't have to mention working with top international brands in the business, and the most passionate professionals in the industry?
The fact that there's (usually) no such thing as standard career path. Each of us has the opportunity to be empowered and to lead the change we want to see within the biggest beauty company in the world!

Find more about our projects & brands that we’re so proud on, and our Adria Balkan region on this LINK!

OUR VALUES

Passion, innovation, entrepreneurial spirit, open-mindedness, quest for excellence and responsibility are in L'Oréal's genetic code.

If you are ready for this challenge apply by sending your CV and cover letter in English!

Only short listed candidates will be contacted.

All applications will be treated in the strictest confidentiality.
Podjetje / Ustanova: L'Oréal Dermatological Beauty Division, Based in Ljubljana
Kontakt: https://careers.loreal.com/en_US/jobs/JobDetail?jobId=172104
Prosto mesto: Marketing
Opis dela: Zavod Ypsilon, nevladna neprofitna organizacija vodena s strani mlade ekipe, ponuja priložnost, namenjeno študentom, ki bi se želeli pridružiti njihovi ekipi (v obliki prakse ali zaposlitve) Njihova vizija je preko organizacije različnih dogodkov, predavanj, networking priložnosti in mentorskega programa dopolniti formalno izobraževanje in mladim pomagati pri njihovem kariernem razvoju.

Iščejo osebo, ki bo prevzela področje marketinga in jim tako pomagala soustvarjati vizijo zavoda. Gre za priložnost, kjer bo posameznik pod dobrim vodenjem pridobival novo znanje in izkušnje, s tem pa rasel tako na osebnem, kot tudi kariernem področju.

Delo bi obsegalo enostavno grafično oblikovanje marketinškega materiala, ustvarjanje vsebin za družbena omrežja, občasno sestavljanje krajših besedil za objave, oblikovanje mailinga in postavitev ter vodenje oglaševalskih kampanj. Zaželeno je tudi znanje wordpressa.

Bolj kot izkušnje jim je pomembna volja do dela in želja po pridobivanju novih znanj. Naj dodamo, da nudijo tudi ustrezno uvajanje in mentorsko podporo.

Za zainteresirane so dosegljivi na info@ypsilon.si
Rok za oddajo prošenj pa je do petka, 26. 1. 2024.

Link do nedavno nazaj izdane publikacije, z namenom, da jih malo bolj spoznate: https://ypsilon.si/publikacija_mladinsko_delo_v_akciji/
Podjetje / Ustanova: Zavod Ypsilon
Kontakt: info@ypsilon.si

Osebni Kontakt:

Sporočite nam prosta mesta za prakso!

Telefon: 01 5881 300

Faks: 01 5881 300

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial