ŠTUDENTSKI IZZIV – DUOL

ŠTUDENTSKI IZZIV DUOL


IZDELAVA MODELA MARKETINŠKIH STRATEGIJ

Pospeševanje prodaje in poprodajne aktivnosti kot orodje za izgradnjo/razvoj odnosa s stranko



OPIS


 »Izdelujemo, gradimo, izvajamo … Naše delo govori samo zase.«

Duol Engineering, Brezovica, d. o. o. je podjetje, ki ponuja inovativne kupole ter je specializirano na področju po meri oblikovanih napihljivih kupol za športne, industrijske, kmetijske in montažne strukture (lesene in kovinske) in šotore. Podjetje oblikuje, izdeluje in namešča nekatere izmed izjemno edinstvenih in raznolikih tekstilnih struktur na svetu. Podjetje je družinsko in še vedno v rokah ustanovitelja in edinega lastnika, Dušana Olaja. Njihov edini cilj, od samih začetkov pred 25 leti, je bil ponujati najboljše napihljive hale, ki so prilagojene posebnim potrebam njihovih strank.

Danes imajo njihovi projekti prednost njihovih izkušenj in neprekosljive strokovnosti. Prav tako so znani po oblikovanju napihljivih hal za izredne vremenske okoliščine. Izboljšali so vse elemente membrane, generatorjev zraka in sidranih sistemov, da lahko prenesejo izredno nizke ali visoke temperature, močne vetrove in težak sneg. Pri svoji ponudbi izjemnih storitev so pozorni na najmanjše podrobnosti, strokovno tehnično podporo in spremljanje ter vse najsodobnejše tehnološke prednosti – zaradi vsega tega ima podjetje Duol ugled kot najbolj zanesljivo ime v industriji napihljivih hal. Duol je vodilno podjetje na svetovni ravni na področju napihljivih struktur, postavili pa so več kot 1.500 struktur po vsem svetu: v Evropi, Aziji, na Srednjem vzhodu, v Afriki in Južni Ameriki.

 

 

 


NALOGA


Naloga študentov bo identifikacija potencialnih strank ter ustvarjanje modela marketinških strategij. Študentje bodo kreirali strategijo za vstop na 2 nova trga.

 

 


KLJUČNA VPRAŠANJA IN IZHODIŠČA ZA ZAČETEK


Pomembna vprašanja pri študentskem izzivu DUOL so:

  1. Spoznajte in analizirajte tipično stranko (segmentacija in ciljanje – določite značilnosti, prioritete, kje iščejo informacije).

  2. Spoznajte in analizirajte tipično stranko (segmentacija in ciljanje – določite značilnosti, prioritete, kje iščejo informacije).

  3. Pripravite model marketinških strategij; pospeševanje prodaje in poprodajne aktivnosti kot orodje za izgradnjo/razvoj odnosa s stranko za trge, kjer je podjetje Duol prisotno, v skladu z načeli v zgoraj navedeni teoriji (kako bi nadalje razvili prisotnost na trgu, USP, kanale, cene itn.)?

  4. Pripravite podrobno strategijo za vstop na dva nova trga za podjetje DUOL (en trg, kjer je koncept napihljive hale poznan, in trg, kjer je napihljiva struktura neznana).

  5. Katere mehanizme (orodja) prepoznate kot uspešne z vidika zvestobe blagovni znamki?

  6. Pisni izdelek (elaborat).

  7. Osebna predstavitev.

 


POTEK DELA


  1. Pregled obstoječega stanja in raziskav na proučevanem področju

  2. Zasnova raziskave in pridobivanja ustreznih podatkov

  3. Izvedba raziskave

  4. Obdelava preliminarnih rezultatov

  5. Interpretacija rezultatov

  6. Priprava modela marketinških strategij

  7. Priprava projektne naloge

  8. Predstavitev rezultatov

 


OKVIRJI


Bodite kreativni in inovativni. Razmišljajte čim bolj svobodomiselno in bodite ustvarjalni. Vseeno pa ne pozabite oz. upoštevajte:

  • Podjetje, portfelj ponudbe

  • Način njihovega poslovanja

  • Stanje na področju prodaje – trendi in možnosti

  • Uspehi podjetja in reference

  • Izzive s katerimi se podjetje srečuje

  • Možnosti, ki so na voljo v realnem poslu


KDO?


V reševanju izziva sodelujejo:

  • Vsi redni študenti 2. letnika GEA College FP, ki bodo izziv opravili v okviru predmeta Osnove marketinga in tržne analize

  • Vsi študenti (redni ali izredni) GEA College FP in CVŠ

Izziv lahko rešujejo študenti v skupinah z najmanj 4 do največ 5 članov.


KDAJ IN KJE?


do 17.10.2017

 Možne prijave na izziv za vse študente

18.10.2018 – 

ob 14. uri

 Predstavitveni dogodek (Kick off) v podjetju DUOL, Brezovica

Začetek reševanja izziva in mentorstva s strani predavateljev Iztoka Sile, MBA in koordinatorja doc. dr. Mitje Jeraja

Nadaljevanje

Delo pri predmetu in delo na Študentskem izzivu DUOL

10.01.2019

Oddaja elaboratov; analiza preliminarnih rezultatov in definicija nadaljnjega dela; usklajeno DUOL in GEA College

17.1.2019

Interne predstavitve nalog pri predmetu Osnove marketinga in tržne analize

24.1.2019

Predstavitev nalog

(1. krog ocenjevanja – izbor skupinskih zmagovalcev s strani komisije DUOL in GEA College)

Po dogovoru

Intervjuji z najboljšimi posamezniki finalisti (2. krog ocenjevanja – izbor najboljših posameznikov v podjetju DUOL)


Soorganizator:


Inkubator GEA College


Dogodek organiziran tudi s pomočjo projekta Nadgradnja dejavnosti Kariernega centra GEA College – FP, ki je sofinanciran in se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020:
 Gea college_fakulteta za podjetnistvo _Logotip_CMYK.eps
 MIZS_slo
CGP_kohezijska-politika_logotipi_posamezni

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial