ŠTUDENTSKI IZZIV INTRA LIGHTING
Predlog marketinških ukrepov za:
»DIGITALNO MARKETINŠKO KAMPANJO ZA VZPOSTAVITEV PRODAJE SVETIL ZA DOM«
OPIS
Poslanstvo družbe Intra Lighting je reševanje vseh izzivov, povezanih z osvetlitvijo. Poleg ustvarjanja arhitekturnih svetil ponujamo predvsem celovite svetlobne rešitve po meri naročnika. S premišljeno osvetlitvijo lahko bistveno izboljšamo počutje, ustvarjamo dinamiko ali usmerjamo pozornost.
O podjetju
Intra Lighting tesno z arhitekti in oblikovalci svetlobe po vsem svetu. Vse bolj se uveljavljamo kot globalni ponudnik pametne razsvetljave in krepimo svojo navzočnost na mednarodnih trgih. Sedež družbe je v Sloveniji, imamo tri proizvodne obrate – v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji ter devet poslovalnic – v Sloveniji, na Nizozemskem, v Nemčiji, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini, v Združenih arabskih emiratih, ZDA in Italiji. Lahko se pohvalimo s številnimi odmevnimi projekti osvetlitve interierjev tako butičnih trgovin kot večjih nakupovalnih središč, restavracij, hotelov, zdravstvenih, izobraževalnih in kulturnih ustanov, industrijskih objektov, skladišč, zasebnih stanovanj in hiš ter poslovnih prostorov. Med drugim naša svetila osvetljujejo projekte Google, Facebook, Microsoft, Ferrarija, Snap Chat in Johnson & Johnson. Usmerjenost v uporabnike, tridesetletna tradicija, nenehno vlaganje v raziskave in razvoj, inovativnost, občutek za estetiko ter odgovornost do okolja umeščajo podjetje med vodilne na tem področju. Več o podjetju…
NALOGA
Glavna naloga je, kako vzpostaviti prodajo svetil za dom, ki poteka v celoti online. Največji izziv je kako iti širše od prodaje enega svetila. Kako omogočiti prodajo svetil za celotno stanovanje, hišo ali vilo v celoti preko spleta, brez »fizičnih« trgovin. Vprašanje je tudi ali lahko s pripravo digitalnih orodij in izobraževanj za arhitekte lahko prenesemo storitev načrtovanja svetlobe na arhitekte, ki postanejo podaljšana roka podjetja in postanejo zasluženi za samo prodajo.
Cene izdelkov se gibljejo med 50 in 4.000 EUR. V primeru opreme celotne hiše, pa to predstavlja investicijo od 2.000 – 25.000 EUR.
OKVIRJI
Bodite kreativni in inovativni. Razmišljajte čim bolj svobodomiselno in bodite ustvarjalni. Vseeno pa ne pozabite oz. upoštevajte:
- Podjetje, portfelj ponudbe
- Način njihovega poslovanja
- Stanje na področju prodaje – trendi in možnosti
- Uspehi podjetja in reference
- Izzive s katerimi se podjetje srečuje
- Možnosti, ki so na voljo v realnem poslu
KDO?
V reševanju izziva sodelujejo:
- Vsi redni in izredni študenti 2. in 3. letnika GEA College – Fakultete za podjetništvo, ki bodo izziv opravili v okviru predmeta E-marketing, študijski program Podjetništvo.
Izziv lahko rešujejo študenti v skupinah z najmanj 4 do največ 5 članov.
KDAJ IN KJE?
KICK OFF dogodek:
Vabljeni, da se nam pridružite na online predstavitvi izziva, ki bo v torek, 23.2. 2021 ob 16:15 uri.
Povezava do online dogodka: https://gea-college.webex.com/join/webex16. Spoznali bomo ekipo Intra Lightinga, vaše mentorje in študentski izziv!
23.2.2021 – ob 16:15
po 16:15 uri |
Predstavitveni dogodek (Kick off)
Začetek reševanja izziva in mentorstva s strani predavateljice Sandre Kecman in budnim očesom mentorja Iztoka Sile, MBA.
|
23.2. – 2.4.2021
|
Delo pri predmetu in delo na Študentskem izzivu INTRA LIGHTING
|
2.4.2021
|
Oddaja seminarskih nalog
|
6.4.2021
|
Predstavitev projektnih rešitev žiriji in izbor najboljših
(2 predstavnika iz podjetja INTRA LIGHTING, predavateljica SandraKecman in mentor Iztok Sila, MBA.
|
Po dogovoru
|
Intervjuji z najboljšimi posamezniki finalisti
|
Soorganizator:
