ŠTUDENTSKI IZZIV Z LASSANO
Kako blagovno znamko Lassana bolje približati mladim, med 16 in 25 letom starosti s pomočjo digitalne kampanje?
Podjetje Lassana d.o.o. je na trgu prisotno že skoraj 70 let in je obenem ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk na trgu pedikure in frizerskih storitev pri nas. Pred letom 1993, ko je družba dobila današnje ime Lassana, je podjetje šlo skozi različne preobrazbe, širitve in preimenovanja. Takrat so tudi prevzeli zastopstvo za oskrbo ostalih frizerskih salonov. Danes se ponašajo s 14-imi saloni v Ljubljani.
Njihovi največji vrednoti sta tradicija in kakovost, saj so na področju frizerstva in pedikure podjetje z dolgoletno tradicijo, široko mrežo salonov po Ljubljani in strokovno usposobljenimi delavci. Strokovno usposobljena ekipa Lassaninih frizerjev prisluhne želji vsake stranke in storitev prilagodi vsaki posameznici ali posamezniku ter njenemu ali njegovemu življenjskemu stilu. Želijo, da si jih zapomnite po kakovosti storitev, vrhunsko usposobljenih frizerjih, pedikerjih, ponudbi kakovostne lasne kozmetike ter pestrosti dodatne ponudbe, hkrati pa tudi po edinstvenosti in kreativnosti.
Njihova največja želja je, da znamka Lassana postane prepoznavna tudi pri mladih. Želijo, da se mladi začnejo zavedati, da niso »samo za babice in niso staromodni«. Obiskujejo jih namreč vse generacije – nekateri izberejo modno pričesko, spet drugi klasično.
NALOGA IN IZZIVI
Študentke in študenti morajo poiskati projektne rešitve za približevanje blagovne znamke Lassana mladim med 16 in 25 letom starosti s pomočjo digitalne kampanje! V šestih tednih bodo v okviru izbirnega predmeta E-marketing spoznavali e-marketing kanale, način dela in nakupno pot uporabnikov in vse to skozi primer podjetja Lassana.
Naloge so zastavljeno tako, da se skozi postopek sproti gradi projektna naloga, ob koncu pa bodo dodali le še nekaj elementov kreativnega dela ter se posvetili končni predstavitvi. Ta bo trajala 10 minut v obliki simulirane predstavitve (pitcha), kot to počno oglaševalske agencije pred naročniki.
STRUKTURA NALOG
Naloga 1:
1.1. Nakupovalna pot potrošnika
1.2. Pregled vseh digitalnih medijev podjetja Lassana 1.3. Vaša marketing persona za Lassano
1.3. Načrtovanje kampanje: časovnica; razporeditev stroškov in prvi “draft” kreative
Naloga 2:
2.1. Keyword planer analiza ključnih besed Lassana + konkurenco.
2.2 Izbor ključnih besed za Lassana.
2.3 Pregled vseh tipov možnosti oglaševanja na družbenih medijih in izbor najprimernejših za Lassano.
2.4 Razporeditev budgeta skozi ključne kanale: GDN, Ads; Družbeni mediji, Medijski zakup, ….
Naloga 3:
3.1. Predlog pristajalne spletne strani za Lassana marketinško akcijo (mobile first).
3.2 SEO analiza za Lassano in uporaba ugotovitev pri marketinški akciji.
3.3 Priprava predloga, katere parametre bomo spremljali v Google Analitiki v času kampanje.
KDO SODELUJE?
V reševanju izziva sodelujejo:
- Vsi redni in izredni študenti 2. in 3. letnika GEA College – Fakultete za podjetništvo, ki bodo izziv opravili v okviru predmeta E-marketing, študijski program Podjetništvo.
Dogodek organiziran tudi s pomočjo projekta Nadgradnja dejavnosti Kariernega centra GEA College – FP, ki je sofinanciran in se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020: