ŠTUDENTSKI IZZIV – MERKUR

ŠTUDENTSKI IZZIV MERKUR


Predlog marketinških ukrepov za:

»PRIDOBITEV SEGMENTA KUPCEV, KI BODO ALI RAVNO VSTOPAJO NA TRG USTVARJANJA SVOJEGA DOMA«


OPIS


V Merkurju z najboljšim razmerjem med kakovostjo in ceno ter odličnim svetovanjem vsak dan ustvarjamo zadovoljstvo svojih kupcev. Gradimo na prepoznavno dobrih storitvah, nadaljujemo 124-letno tradicijo uspešnega poslovanja in s svežimi idejami utiramo pot v prihodnost.

O podjetju

23 trgovskih centrov Merkur na enem mestu združuje pestro ponudbo izdelkov za gradnjo, obnovo in vzdrževanje, za zabavo, udobje in kakovostno bivanje. Navdihujemo in bogatimo nove življenjske sloge, z vrhunsko ponudbo pa smo tudi zvest partner številnim mojstrom, obrtnikom in podjetjem.
Ponosni smo, da že peto leto zapovrstjo beležimo dobre poslovne rezultate in naše uspehe v letu 2019 nadgrajujemo v 2020 tudi s socialnim dialogom s sindikatoma, hkrati pa nam to ponuja pogoje, da se lahko usmerjamo v kupca in v ustvarjanje prijetne nakupne izkušnje.
Zavedamo se, da naši uspehi ne bi bili možni brez predanosti in kompetentnosti vseh zaposlenih, tako tistih v režiji, kot na prodajnih mestih, v logistiki, skladiščih. Trud in pozitivna naravnanost sta ob vsakodnevnem delovnem ritmu še kako cenjena.

 


NALOGA


Pripraviti predlog marketinških ukrepov za pridobitev  ciljne skupine, ki bo ali pa ravno prvič vstopa na trg ustvarjanja svojega doma. To so mladi v starosti od 20 do 35 let. Pričakujemo nabor ukrepov, kako se približati mlajši ciljni skupini, kako in kje jo učinkovito nagovarjati. Dobrodošli so inovativni pristopi, ki naj upoštevajo nakupne navade mladih.


OKVIRJI


Bodite kreativni in inovativni. Razmišljajte čim bolj svobodomiselno in bodite ustvarjalni. Vseeno pa ne pozabite oz. upoštevajte:

  • Podjetje, portfelj ponudbe
  • Način njihovega poslovanja
  • Stanje na področju prodaje – trendi in možnosti
  • Uspehi podjetja in reference
  • Izzive s katerimi se podjetje srečuje
  • Možnosti, ki so na voljo v realnem poslu

KDO?


 V reševanju izziva sodelujejo:

  • Vsi redni študenti 2. letnika GEA College FP, ki bodo izziv opravili v okviru predmeta Osnove marketinga in tržne analize – OBVEZNO
  • Vsi študenti (redni ali izredni) GEA College FP in CVŠ

Izziv lahko rešujejo študenti v skupinah z najmanj 4 do največ 5 članov.

 


KDAJ IN KJE?


KICK OFF dogodek:

Vabljeni, da se nam pridružite na online predstavitvi izziva, ki bo v sredo, 4.11. 2020 ob 13. uri. 

Povezava do online dogodka: https://gea-college.webex.com/join/webex14.   Spoznali bomo ekipo Merkurja, vaše mentorje in študentski izziv!

 

do 6.11.2020

 Možne prijave na izziv za vse študente

4.11.2020 – 

po 13. uri

Predstavitveni dogodek (Kick off)

Začetek reševanja izziva in mentorstva s strani predavatelja Iztoka Sile, MBA in predavateljice mag. Katje Trop.

4.11.2020 – 20.1.2021

Delo pri predmetu in delo na Študentskem izzivu MERKUR

21.1.2021

 Oddaja seminarskih nalog

15.1.2021

Interne predstavitve nalog pri predmetu Osnove marketinga in tržne analize (za izbor finalistov in oceno pri predmetu)

3.2.2021

14:00 – 17:00

Predstavitev projektnih rešitev žiriji in izbor najboljših

(3 predstavniki iz podjetja MERKUR in 3 predstavniki iz GEA College)

Po dogovoru

Intervjuji z najboljšimi posamezniki finalisti


Soorganizator:



  EU evropski sklad za regionalni razvoj

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial