ŠTUDENTSKI IZZIV – Pangea Adventures

ŠTUDENTSKI IZZIV Pangea Adventures


Predlog marketinških ukrepov za:

»MARKETINŠKO KAMPANJO ZA DOSEGANJE PREPOZNAVNOSTI POSESTI GMAJ NA GORIČKEM IN POVEČANJE PRODAJE NA POTEP Z WILLYS JEEPOM V TOLMINU IN KOBARIDU Z OKOLICO«


OPIS


Želja, misija in poslanstvo Pangea Adventures je, da gostom pokažejo in razkažejo lepote sveta, njegovo naravno raznovrstnost, kalejdoskop kultur, običajev, gastronomije, barv, vonjav, dih jemajoče narave in vsega, kar v nas pusti neizbrisni pečat zadovoljstva in izpopolni duha.

O podjetju

Pangea Adventures je potovalna agencija, ki ponuja unikatna, pristna doživetja za manjše skupine, kjer so lahko bolj osebni ter se lažje prilagodijo željam in potrebam potnikov. S potovanji in aktivnostmi želijo pustiti čim manjši ali celo ničelni ogljični odtis, saj je večina teh tesno povezanih z naravo (tečaji življenja in preživetja v naravi, pohodništvo, jamarstvo, jadralno padalstvo, kolesarstvo, vodni športi idr.)


NALOGA


Letos sta bili študentom na voljo, kar dve nalogi, in sicer:

1. Na potep z Willys Jeepom 

Si želite doživeti vznemirjenje in izkusiti nepozabno dogodivščino, medtem ko z več kot 70 let starim, legendarnim Jeepom odkrivate enega izmed najlepših kotičkov Alp? S to ikono avtomobilskega sveta, vam bomo razkazali lepote doline reke Soče in njene največje naravne in kulturne znamenitosti. Najlepše od vsega je to, da ta dan posvetimo izključno vam in vašim željam.

Povečanje prodaje za potep z Willys Jeepom v Tolminu in Kobaridu z okolico.

 

Glavne naloge:

  • Raziskava trga
  • Kdo je konkurenca, kakšne so njihove prednosti in slabosti?
  • SWOT analiza
  • Kako doseči največje število potencialnih gostov (tujih in domačih)?
  • S katerimi mediji in na kakšen način komunicirati s potencialnimi gosti (tujimi in domačimi)?
  • Kateri trgi bi bili najprimernejši za doživetje in kako ter kje komunicirati na tujih trgih?
  • Katera cena bi bila primerna?
  • Ali je poldnevno doživetje smiselno, obstaja zanimanje?

 

Prodajni cilji: doseči prodajo 100 dnevnih izletov v sezoni 2022, tj. od sredine aprila do konca oktobra, skupaj 160-200 dni, odvisno od vremena, ter v mesecu juliju in avgustu 2022 imeti 20-30 gostov dnevno.

 

2. Delo na prepoznavnosti, da bi v letu 2022 projekt Gmaj lahko postavili na zemljevid najatraktivnejših namestitev v Pomurju (Goričko).

Posestvo Gmaj na Goričkem naj bi se razvijalo skupaj s turisti. Če bodo ti imeli željo, bodo lahko sodelovali pri ustvarjanju na posestvu, pri izgradnji infrastrukture in pri urejanju okolice. Prav tako si partnerja želita sodelovanja z okoliškimi ponudniki. Od pobiranja bučnih semen, do trgatve, gostinskih ponudnikov in doživetij ob delu na okoliških kmetijah. Naloga študentov je predstaviti inovativen, družinam prijazen trajnostni resort, za aktivno preživljanje prostega časa – v planu so leseni bungalovi – Čivke, Prekmurske hiše – Cimprače, api-terapevtski čebelnjak, inovativno otroško igrišče in team buildingi/skill buildingi.

 

Glavne naloge:

  • Raziskava trga.
  • Kdo je naša konkurenca, ter kakšne so njihove prednosti in slabosti?
  • SWOT analiza.
  • Kako in preko katerih kanalov doseči največje število potencialnih gostov (tujih in domačih)?
  • S katerimi mediji in na kakšen način komunicirati s potencialnimi gosti (tujimi in domačimi)?
  • Kakšni bi morali biti komunikacijski cilji?
  • S čim manj finančnega vložka doseči čim boljše rezultate.

 

Prodajni cilj: v mesecu juliju in avgustu 2022 imeti 20-30 gostov dnevno.

 

Komunikacijska sredstva za oba izziva:

  • družbena omrežja
  • Klasični mediji (radio, TV, tisk,…)
  • Vplivneži / influencerji
  • Drugi predlogi študentov.

Študentje so se glede na svoje interese, znanje in zanimanje odločili za en izziv in ga skupaj v timu svojih vrstnikov študentov tudi uspešno opravili.

 


OKVIRJI


Bodite kreativni in inovativni. Razmišljajte čim bolj svobodomiselno in bodite ustvarjalni. Vseeno pa ne pozabite oz. upoštevajte:

  • Podjetje, portfelj ponudbe
  • Način njihovega poslovanja
  • Stanje na področju prodaje – trendi in možnosti
  • Uspehi podjetja in reference
  • Izzive s katerimi se podjetje srečuje
  • Možnosti, ki so na voljo v realnem poslu
  • Omejitve (poslovna strategija, cap, …)

KDO?


 V reševanju izziva sodelujejo:

  • Vsi redni in izredni študenti 2. letnika  GEA College – Fakultete za podjetništvo, v okviru predmeta Osnove marketinga in tržne analize.

Izziv lahko rešujejo študenti v skupinah z najmanj 4 do največ 5 članov.

 


KDAJ IN KJE?


 

20.10.2021, ob 13:30 Online predstavitveni dogodek (Kick off)

Začetek reševanja izziva in mentorstva s strani predavatelja Iztoka Sile, MBA, in Aleše Mihelič (Inkubator GEA College).

21. 10. 2021 – 9. 1. 2022 Delo pri predmetu in delo na Študentskem izzivu
10.1.2022  Oddaja seminarskih nalog/elaboratov
19. 1. 2022

 

Interne predstavitve nalog pri predmetu Osnove marketinga in tržne analize
(za izbor finalistov in oceno pri predmetu)
26. 1. 2022 Predstavitev projektnih rešitev žiriji in izbor najboljših
(2 predstavnika iz podjetja Pangea Adventures, predstavnik Inkubatorja GC in 3 predstavniki iz GEA College)
Po dogovoru  Intervjuji z najboljšimi posamezniki finalisti v Inkubatorju GEA College


Soorganizator:



Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial