ŠTUDENTSKI IZZIV – VARIS

ŠTUDENTSKI IZZIV VARIS


Predlog marketinške strategije in izdelave proračuna za

»UVAJANJE TRAJNOSTNIH GOTOVIH KOPALNIC VARIS MED ARHITEKTI ZA CILJNO SKUPINO STAROSTNIKOV«


OPIS


O podjetju

Podjetje VARIS Lendava d.o.o. je eden najboljših evropskih proizvajalcev gotovih kopalnic, ki predstavljajo najpomembnejši produkt podjetja in s katerimi opremljajo tudi ene najbolj prestižnih svetovnih hotelskih verig, kot so Hampton by Hilton, Sheraton, Motel One, Intercity, Novotel, Holiday Inn, Steigenberger, HIEX in Scandic.

V več kot 40-letni zgodovini podjetja jih je nastalo preko 100.000, poleg gotovih kopalnic pa med njihove prepoznavne produkte sodijo tudi betonski elementi za skate parke in pump track steze – posebni poligoni, namenjeni kolesarjem in rolkarjem.
Svoje vrhunske produkte, za katere so bili že večkrat nagrajeni, največ izvažajo na nemški trg.
Glavno poslanstvo podjetja Varis je ustvarjati inovativne, kakovostne in trajnostno celovite gotove kopalnice, v prihodnosti pa načrtujejo postati vodilni evropski proizvajalec gotovih kopalnic za vse vrste uporabnikov.


NALOGA


Študentke in študenti, ki so se udeležili Študentskega izziva GEA College 2022/2023, so morali pripraviti predloge marketinške strategije za podjetje VARIS Lendava d.o.o., in sicer pri uvajanja trajnostnih gotovih kopalnic Varis med arhitekti. Gotove kopalnice Varis so namenjene ciljni skupini starostnikov ter namenjene za uporabo pretežno v domovih za ostarele in v oskrbovanih stanovanjih.
V te namene morajo raziskati posredno in neposredno konkurenco podjetja Varis Lendava d.o.o., s tem pokazati konkurenčne prednosti, pa tudi pomanjkljivosti podjetja, izdelati pa so morali tudi proračune za izvedbo strategij.

 

Glavne naloge:

  • Raziskava trga trajnostnih kopalnic
  • Podrobnejša analiza podjetja VARIS Lendava d.o.o.
  • Kdo so konkurenti ter kakšne so njihove prednosti in slabosti v primerjavi s podjetjem VARIS Lendava d.o.o.
  • PASTEL analiza
  • SWOT analiza
  • Kako in preko katerih kanalov doseči ciljno skupino arhitekte in posledično končne uporabnike domov za starejše
  • Podan predlog marketinške in komunikacijske strategije
  • Podani predlogi, kako se še bolje pozicionirati na trg trajnostnih gotovih kopalnic Varis
  • Podani predlogi oglaševanja in izdelani proračuni za izvedbo slednjih

 

UVAJANJE TRAJNOSTNIH GOTOVIH KOPALNIC VARIS MED ARHITEKTI ZA CILJNO SKUPINO STAROSTNIKOV


OKVIRJI


Bodite kreativni in inovativni. Razmišljajte čim bolj svobodomiselno in bodite ustvarjalni. Vseeno pa ne pozabite oz. upoštevajte:

  • Podjetje, portfelj ponudbe
  • Način njihovega poslovanja
  • Stanje na področju prodaje – trendi in možnosti
  • Uspehi podjetja in reference
  • Izzive s katerimi se podjetje srečuje
  • Možnosti, ki so na voljo v realnem poslu

KDO?


 V reševanju izziva sodelujejo:

  • Vsi redni študenti 2. letnika  GEA College – Fakultete za podjetništvo, ki bodo izziv opravili v okviru predmeta Osnove marketinga in tržne analize, študijski program Podjetništvo.

Izziv lahko rešujejo študenti v skupinah z najmanj 4 do največ 5 članov.

 


KDAJ IN KJE?


KICK OFF dogodek:

Vabljeni, da se nam pridružite na predstavitvi izziva, ki bo v sredo, 20. 10. 2022 ob 13. uri. Spoznali bomo ekipo VARIS Lendava d.o.o., vaše mentorje in vsebino tokratnega študentskega izziva!

 

ZAKLJUČNA PREDSTAVITEV projektnih nalog:

Vabljeni, da se nam pridružite na zaključni predstavitvi študentskega izziva, ki bo potekal v sredo, 25. 1. 2023 ob 14. uri. Študenti bodo predstavili svoje projektne naloge predstavnikom podjetja VARIS Lendava d.o.o. in z njimi prediskutirali predlagane rešitve. Glavni namen zaključnega dogodka je izmenjava izkušenj, rezultatov in dobrih praks, kot odziv izobraževalnega sistema na potrebe trga dela in pričakovanja mladih. Vabimo vas, da spremljate tudi naša socialna omrežja, preko katerih bomo delili najzanimivejše utrinke dogodka: IG, LI in FB.


 Vrsta operacije/operacijo financira: 


LogoSocSkladEU


 Fotogalerija


Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial