ŠTUDENTSKI IZZIV Z LASSANO

24. 05. 2019

ŠTUDENTSKI IZZIV Z LASSANO

 

Kot se za digitalno dobo spodobi, je drugi Študentski v letošnjem šolskem letu potekal v duhu izzivov in rešitev v svetu digitala. Konkretno, študentke in študenti so morali predlagati rešitve za približanje blagovne znamke Lassana mladim med 16 in 25 let starosti s pomočjo digitalne kampanje. Še konkretneje, šlo je za študentke in študente 2. in 3. letnika rednega in izrednega študija Podjetništva.

Študentski izziv LassanaTekmovalci so si lahko prišli na okus, kako je v pičlih desetih minutah svojo rešitev predstaviti naročniku. No, v njihovem primeru je to bila žirija, ki so jo tokrat sestavljali predstavniki Lassane, direktor dr. David Cukjati, Vanja Mavri in Aleša Murn ter predstavnika GEA College Sandra Kecman in Rok Koželj. Simulacija takoimenovanega pitcha (predstavitev poslovne rešitve) jim bo v nadaljevanju poslovne kariere zagotovo prišla še kako prav. Dobro strukturirane naloge, časovni okviri in timsko delo so nedvomno odličen prikaz dela v podjetju, kar je konec koncev tudi smoter takšnega projekta.

Nad slišanim in predstavljenim so bili žirantje naravnost navdušeni, saj je prav vsaka ekipa pod mentorstvom Gala Kočarja in Sandre Kecman, k mizi prinesla delček rešitve. Dovolili so si biti drzni in inovativni! A ker gre za tekmovanje, je zmagovalec lahko samo eden in najbolj prepričljiva ekipa je bila ekipa 4 STAR team, ki so jo sestavljali Katja Krabonja, Peter Romih, Žiga Vidic in Gregor Čič. In kaj je bila njihova glavna sestavina za zmago? Po besedah žirije so 4 STAR team dosledno sledili navodilom naročnika, zelo dobro določili dve tipični personi, pametno razporedili finačna sredstva in ključno, pri načrtovanju komunikacijske strategije izpostavili pomen čustev, ki kupca vodijo k odločitvi. Predlagali so, da bi podjetje moralo izpostaviti profile svojih frizerk in frizerjev ter jih s tem bolje povezati s potencialno stranko. In kot se za zmagovalce spodobi, svoje predloge so odlično argumentirali. Očitno se podjetniška miselnost in digitalna trženjska znanja odlično prepletajo!

 

Študentski izziv LassanaA odločitev za zmagovalca še zdaleč bila lahka, saj je ekipa FocusON (Miha Pahor, Dejan Vidovič, Nik Lisjak, Matej Piskar) prav tako ponudila zelo zanimiv koncept kampanje, ki je v središče postavila moško persono, ki si želi “kul” pričeske in “trendi” oblikovane brade. Pripravili so odlične kreativne in vizualne rešitve za pristajalno stran (landing page) in primere viralnih oglasov.

 

Na vprašanje, zakaj so se v podjetju Lassana odločili, da v projekt vključijo mlade, je direktor dr. David Cukjati odgovoril: “V podjetju dajemo veliko priložnosti mlademu kadru, ker v njih verjamemo. Prav tako verjamemo, da ima mlajša generacija ogromno znanja na področju digitalnih tehnologij in s tem tudi bolje najdejo pot do svojih vrstnikov. Odločili smo se dati prednost študentom GEA College pred oglaševalsko agencijo, ker morda prinašajo nov in svež pogled na reševanje težav, s katerimi se sooča naše podjetje.

 

Študentski izzivi so dober primer, kako se študentke in študenti soočijo z realnimi težavami v podjetjih in tako pridobijo neprecenljive izkušnje. Dr. Cukjatija je na to temo dodal: “Podjetja in izobraževalne ustanove v zadnjem času, po mojih opažanjih, vedno več sodelujejo, kar lahko prinaša samo pozitivne rezultate. Vedno se stvari da izboljšati, a trend je navkljub vsemu vzpodbuden. Lep primer je ravno vaš Študentski izziv!” Dodal je še, da: “so nam danes prav vse tekmovalne ekipe potrdile, da je naša pot k reševanju konkretnega problema, prava. Nabor rešitev je zagotovo naša prihodnja smer.”

 

Študentski izziv LassanaPredavateljica pri predmetu E-marketing Sandra Kecman, sicer Digital marketing manager pri Bisnode Southern markets, nam je zaupala: “Pri predmetu E-marketing smo se za projekt z Lassano odločili, da bi študenti spoznali, da so teoretična znanja, ki jih usvajajo tekom leta, resnično oprijemljiva. Naredili smo načrt, pri katerem so študenti skozi nakupovalno pot potrošnika in pripravo marketinške kampanje spoznavali, na kaj vse je treba misliti pri pripravi takega projekta. S tem smo pri predmetu sledili krovnemu poslanstvu podajanja znanja tu, na GEA College, in sicer, da je pri opravljanju dela pomemben konkreten rezultat. Bodoči “markentingaši” se na tak način opremijo z dovolj praktičnega znanja, da bodo, ko bodo nastopili v službah, suvereno poprijeli za delo. Naj samo še dodam, da sem izjemno vesela, da je vedno več podjetij, ki vlagajo v mlade in se zavedajo, da so oni izjemno pomemben kader.

 

Vprašali smo jo še kateri korak v procesu iskanja rešitev, ki smo jih popoldan slišali, je po njenem mnenju za študente najzahtevnejši? “Stroški in kako bo marketing dokazal svojo vrednost ter upravičil vložek. Dodala bi še, da se študentje še ne zavedajo, da je potrebno v današnjem svetu narediti veliko stvari, ki se sprva zdijo nesmiselne, a so del procesa učenja. Menim, da so naši študenti veliko zahtevnejši in željni znanja, kot smo bili mi v šolskih klopeh, vseeno pa menim, da jim manjka še kanček več poguma in znanja, da take izzive obrnejo v zabavo. Pozvala bi jih, da se projektov lotijo z mero zabave, a še vedno zelo resno. Tako bodo kreativi, ki so je, verjemite mi, polni, pustili popolnoma prosto pot!” je še dodala.

 

Na mladih, kot se zdi, svet zares stoji!

 


Fotogalerija:

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial