Vas zanima, katere veščine vam bodo v letu 2020 prišle prav? – 2. del

29. 11. 2019

Vas zanima, katere veščine vam bodo v letu 2020 prišle prav? – 2. del

 

Nadaljujmo, kjer smo ostali pretekli petek, ko smo predstavili kompetenco oziroma veščino, ki naj bi, tako pravijo v The World Economic, zasedla peto mesto po pomembnosti v prihajajočem letu. Mesto višje na omenjeni lestvici zaseda People management (upravljanje z ljudmi).

Steve Jobs je nekoč dejal: »It’s not about money. It’s about the people you have, and how you’re led.«

Upravljanje z ljudmi je proces motiviranja, usposabljanja in usmerjanja zaposlenih v namen optimiziranja delovne produktivnosti in osebne rasti. Tovrstne kompetence zahtevajo nabor mehkih veščin, predvsem tiste, ki vodijo v odprto in iskreno komunikacijo. Poglejmo si poglavitne veščine, ki jih vsak, ki želi pravilno upravljati z ljudmi, potrebuje:

 

1. Opolnomočenje zaposlenih

Pomagajte zaposlenim razviti nova znanja in veščine ter s tem povečati njihove kapacitete ter potencial. Pomembno je, da imajo zaposleni priložnost se razvijati, se učiti, izobraževati. Že s konstruktivno povratno informacijo, biti na voljo za vprašanja ter spodbujanjem med zahtevnimi projekti lahko storimo marsikaj dobrega.

2. Aktivno poslušanje

Pozorno poslušanje zaposlenih je izjemnega pomena. Ko do vas, voditeljev, pristopijo zaposleni z vprašanjem, mnenjem, opazko, se jim 100 odstotno posvetite. Odgovarjajte premišljeno, tako da bodo prepričani, da ste jih razumeli ter se vprašanju posvetili.

3. Reševanje konfliktov

Uspešno reševanje konfliktov je lahko dobra priložnost za gradnjo odnosov. S pravim pristopom in mediacijo, če je ta potrebna, lahko ne samo uspešno rešite konflikt, temveč dosežete tudi večje spoštovanje med udeleženimi ter boljšo rešitev.

4. Potrpežljivost

Potrpežljivost spada med izjemno pomembne veščine, saj potrebuje prijaznost, spoštovanje in empatijo. Potrebovali jo boste pri vključevanju novih kadrov v delovni proces, reševanju konfliktov ter soočanju z drugimi izzivi. Zaposleni se tako na primer ne bodo bali vprašati iste stvari dvakrat.

5. Zaupanje

Gradite zaupanje med vami in zaposlenimi. Verjemite v sposobnosti zaposlenih, pokažite jim to. Obenem pa poskrbite, da bodo oni imeli razlog, da zaupajo vam. V vaše sposobnosti, v vaše mnenje in pogled na določeno situacijo.

 

Kako poskrbeti, da boste vse te veščine usvojili? Začnite pri prepoznavanju področij, ki bi jih sami želeli izboljšati.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial