Predstavitev programa

Snovanje vizualnih komunikacij in trženja


ZNAČILNOSTI ŠTUDIJA

Trajanje študija: 2 leti ( 120 kreditnih točk)

Pridobljen naziv:  snovalec/snovalka vizualnih komunikacij in trženja

Način študija: Izredni (kombiniran e-študij)


INFORMATIVNI DNEVI 

Individualni informativni dan: Prijavite se TUKAJ

Klasični info dan: petek, 14. 2. 2020, ob 10. in 17. uri in sobota, 15.2.2020, ob 10. uri. Prijavite se TUKAJ

E-info dan: petek, 14. 2. 2020, ob 15. uri. Prijavite se TUKAJ

 

Prijava na Info dan


PRIJAVNI ROKI

1. prijavni rok: predvidoma od februarja 2020 (točne datume sporočimo naknadno)

2. prijavni rok: 

Razpis: za ogled razpisa kliknite TUKAJ (naložimo naknadno).

Rokovnik: Za ogled rokovnika kliknite TUKAJ (naložimo naknadno).

 


 INFORMATIVNA PRIJAVA

Rezervirajte si mesto in si zagotovite svetovanje pri prijavnih postopkih.

Informativna prijava


Zakaj Snovanje vizualnih komunikacij in trženja?

  • Aktualna praktična znanja za dobre zaposlitvene možnosti. Študij omogoča bogata strokovna znanja za delo v različnih organizacijah in timih, za boljšo promocijo ter snovanje kreativnih pristopov trženja proizvodov in storitev.
  • Sodelovanje s podjetji iz stroke in vpetost v mednarodne aktivnosti. Sestavni del študija so ogledi podjetij, obiski sejmov, gostujoči predavatelji in dogodki z različnimi strokovnjaki in podjetniki. Preko programa Erasmus+ lahko del študija ali praktičnega izobraževanja opravite v tujini.
  • Sodoben študij prilagojen posamezniku. Študijske aktivnosti potekajo v popoldanskem času in v obliki e-študija, ki je prilagojen dinamiki zaposlenih študentov.
  • Predavatelji so uveljavljeni strokovnjaki z različnih področij. S svojimi bogatimi praktičnimi in strokovnimi referencami, kreativnostjo, svežino in inovativnostjo predavatelji oblikujejo in nadgrajujejo kompetence študentov za uspešnejši razvoj poklicne kariere.

 

Komu je študij namenjen?

  • Vsem, ki ste kreativni, inovativni in vedno iščete nove načine kako predstaviti ali prodati izdelek.
  • Tistim, ki želite pridobiti dodatna znanja za boljše trženje, vodenje projektov, organizacijo dogodkov ter pospeševanja prodaje.
  • Vsem, ki že delate v marketinškem oddelku podjetja in želite pridobiti znanje, ki vam bo omogočilo, da prevzamete njegovo vodenje.

Cilji študija

Poleg uporabnih splošnih poslovnih znanj s področja komuniciranja, vodenja, ekonomike in informatike želimo podati strokovna in praktična znanja za učinkovito upravljanje projektov, pospeševanje prodaje, kreativne in sveže pristope v trženju in upravljanju s kupci.

Pridobitev kompetenc
Preberite več o programu

Informativna prijava

Osebni Kontakt:

Kontaktna oseba:
Tanja Merela

E-pošta:
tanja.merela@gea-college.si

Telefon: 01 5881 317

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial