Predstavitev programa

Snovanje vizualnih komunikacij in trženja

CILJ ŠTUDIJA:

Poleg uporabnih splošnih poslovnih znanj s področja komuniciranja, vodenja, ekonomike in informatike želimo podati strokovna in praktična znanja za učinkovito upravljanje projektov, pospeševanje prodaje, kreativne in sveže pristope v trženju in upravljanju s kupci.


INFORMATIVNI DNEVI

Individualni informativni dan (v živo ali preko spleta): Prijavite se TUKAJ

Info dan: Sreda, 13.10.2021, ob 17. uri.

 

Prijava na Info dan

 


ZNAČILNOSTI ŠTUDIJA

Vrsta programa: višješolski strokovni program

Trajanje študija: 2 leti ( 120 kreditnih točk)

Pridobljen naziv:  snovalec/snovalka vizualnih komunikacij in trženja

Raven in stopnja izobrazbe:  6/1

Način študija: Izredni (klasični študij, e-študij in študij po meri)


PRIJAVNI ROKI

Prijava: Prijavo za vpis kandidat v 1. ali 2. prijavnem roku odda preko Višješolske prijavne službe.

2. prijavni rok: od 24. do 31. avgusta 2021

Izpolnjen prijavni obrazec natisnite s spletne strani in ga pošljite s priporočeno pošiljko Višješolski prijavni službi, na naslov: Višješolska prijavna služba, Šolski center Celje, Pot na Lavo 22, 3000 Celje.

Po 31. avgustu 2021 lahko kandidati za vpis prijavo oddajo direktno na šoli.

Razpis: za ogled razpisa kliknite TUKAJ.

Rokovnik: Za ogled rokovnika kliknite TUKAJ.

Informativna prijava: Rezervirajte si mesto in si zagotovite svetovanje pri prijavnih postopkih.


INFORMATIVNA PRIJAVA

Rezervirajte si mesto in si zagotovite svetovanje pri prijavnih postopkih.

 

Informativna prijava


KOMPETENCE, KI JIH BOSTE S ŠTUDIJEM PRIDOBILI:

  • sodelovanje v strokovnem timu pri načrtovanju, oblikovanju, predstavitvi in trženju novih storitev, proizvodov, programov in izdelkov
  • spremljanje in upoštevanje trendov na področju dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter oblikovanja
  • uporabljanje posebnosti dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter koordinira aktivnosti med različnimi izvajalci
  • poznavanje umetnostno-zgodovinske stile, smeri in gibanja in jih ustrezno vključuje v koncept svojega dela
  • uporabljanje vire in učinke svetlobe in osvetljevanja, obliko, barvo in druge oblikovne elemente pri promociji podjetja in prodaje
  • pridobivanje in uporablja predstavitvena sredstva in materiale, ki so do okolja prijazni in ekonomični
  • kreativno razvijanje in izvajanje koncepte vizualnega oblikovanja, ki izražajo filozofijo podjetja oziroma naročnika
  • načrtovanje in oblikovanje prodajne, predstavitvene in razstavne prostore

 

PO ŠTUDIJU:

Ob koncu študija boste poleg poslovnih znanj s področja komuniciranja, vodenja, ekonomike in informatike imeli predvsem strokovna in praktična znanja za učinkovito upravljanje projektov, pospeševanje prodaje, kreativne ter sveže pristope v trženju in upravljanju s kupci.

Informativna prijava

Osebni Kontakt:

Kontaktna oseba:
Andreja Lenčič

E-pošta:
referat@gea-college.si

Telefon: 01 5881 300

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial