Zakaj se trajnost podjetju vedno splača

29. 06. 2021

Odgovor je preprost: ker “dobiček” kujejo vsi deležniki, ne le podjetnik na samem vrhu verige. Trajnost namreč pomeni transformacijo sistema vrednot; ustvarjanje profitabilnih rastočih podjetij, ki ne škodujejo okolju in družbi na splošno, temveč celo prispevajo k rasti in obogatitvi na vseh ravneh. To storijo tako, da v svoj trajnostni sistem poslovanja vključijo tudi dobavitelje in končne uporabnike.

 

Zakaj pa bi podjetnik sploh razmišljal o tem, ali se bo trajnost njegovemu podjetju obrestovala?

 

Ker trajnost spodbuja inovativnost
Povečana potreba po učinkovitih večopravilnih izdelkih, ki jih lahko po uporabi izkoristimo za nek drug namen ali pa predelamo v nov produkt, spodbudi zaposlene v razmišljanje izven okvirjev običajnega in ustaljenega. Napredek in dosežki so tako nagrada za podjetje, zaposlene in širšo družbo.

Trajnost promovira redukcijo, ponovno uporabo, recikliranje
Gre za etičen pogled na svet ter spodbuja zdravo samoomejevanje in regulacijo.
Nakup že rabljenih materialov, ki se jih lahko ponovno uporabi na drugačen način, lahko dobi nov smisel in pripomore k zmanjševanju stroškov in proizvajanja odpadkov.

 

trajnost

Dobiček + družbena & okoljska komponenta = trajnost v podjetju

 

Trajnost in znamke
Znamke, ki aktivno delujejo v smeri trajnostnega načina poslovanja, privlačijo tako napredno mislečo delovno silo kot osveščene potrošnike, ki jih je vse več. Tudi poslovni partnerji in investitorji, ki radi tečejo na dolge proge, iščejo priložnosti, ki bodo blagodejni še dolgo v prihodnost.

Povečanje zvestobe zaposlenih
Delavci, ki lahko pripomorejo k ustvarjanju in vzdrževanju trajnostnih modelov poslovanja, so dokazano bolj zvesti podjetju in njegovi viziji.

 

trajnostSocialna pravičnost, obnovljivi viri, prožnost, inovacije in učinkovitost!

 

Trajnost v podjetju je vse večja zahteva mlade in ne tako mlade delovne sile, ko ta išče potencialne delodajalce. Je vaše podjetje v koraku s časom in to trgu lahko ponudi?

 

Primeri dobre prakse:

UMANOTERA je Slovenska fundacija za trajnostni razvoj. Strokovna organizacija stremi k uveljavljanju trajnostnega razvoja v nacionalnih politikah ter vzpostavljanju ravnotežja med človekom in okoljem, torej načela trajnostnega razvoja spreminjati v način življenja. Med cilji delovanja so okoljsko vzdržna družba, socialno-pravična družba, lokalno samooskrbna in odprta družba.

ARGETA je največji proizvajalec paštet na svetu, ki zagotavlja najvišje standarde in svoj trajnostni program “Spread good” s filozofijo širjenja najboljšega uresničuje tako na izdelčnem kot tudi na okoljskem in družbenem področju. Proaktivno se zavzemajo za pobude in aktivnosti, ki na vseh področjih širijo dobro in izboljšujejo svet. Zato želijo ponuditi najboljše možne izdelke z visoko kakovostnimi sestavinami, brez aditivov, v varnem pakiranju in za vse okuse. Pozornost namenjajo tudi dolgoročnim projektom in sodelujejo z lokalnimi podjetniki, športnimi upi in drugimi dobrodelnimi pobudami.

 

Razmišljanje od “ali se splača” v “kako” želimo spodbuditi na online akademiji, kjer bodo gostje iz velikih, malih in start-up podjetij delili svoje primere in nasvete, kako zastaviti trajnostno strategijo in kako to implementirati s pomočjo različnih inovacij. Predaja znanja bo potekala skozi 3 izobraževalne module, prvi se začne v četrtek, 11. novembra 2021.  Za prijavo kliknite TU.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial