Ob zaključku Študentskega izziva DUOL

11. 02. 2019

Učenje na praktičnih primerih in sodelovanje uspešnih podjetij v študijskem procesu je verjetno najbolj učinkoviti recept, da študenti že med študijem pridobijo uporabno znanje. Vsaj tako verjamemo na GEA College, kjer je sodelovanje študentov in podjetij pri pripravi rešitev za resnične poslovne izzive nepogrešljiv del študija.

Tudi v prvem semestru študijskega leta 2019/20 je bilo tako, saj so študentje v okviru predmeta Osnove marketinga in tržne analize sodelovali z uspešnim slovenskim podjetjem DUOL. DUOL ponuja inovativne kupole ter je specializirano na področju po meri oblikovanih napihljivih kupol za športne, industrijske, kmetijske in montažne strukture (lesene in kovinske) in šotore. Podjetje oblikuje, izdeluje in namešča nekatere izmed izjemno edinstvenih in raznolikih tekstilnih struktur na svetu. Podjetje je družinsko in še vedno v rokah ustanovitelja in edinega lastnika, Dušana Olaja. Njihov edini cilj, od samih začetkov pred 25 leti, je bil ponujati najboljše napihljive hale, ki so prilagojene posebnim potrebam njihovih strank.

Delo v skupinah je druga značilnost tovrstnega načina prepletanja teorije in prakse. V marketingu, pa tudi sicer v poslu, posameznik ničesar ne more opraviti samostojno. Za uspeh svoje ideje, projekta, posla, potrebuje sodelavce, v obliki pomočnikov, članov ekipe, v našem primeru sošolce. Pogosto se izkaže, da je usklajevanje dela, različnih navad in interesov posameznikov težje od naloge, ki jo je tim dobil. Zato so študentski projekti tudi svojevrstna šola sodelovanja v timu.

Letos so v podjetju DUOL pripravili zahteven izziv za študente drugega letnika, ob tem, da so se nanj lahko prijavili tudi študentje vseh ostalih programov, ki jih poučujemo na GEA College. Od študentov se je pričakovalo naslednje:

– Spoznati in analizirati tipično stranko

– Pripraviti model marketinških strategij, s poudarkom na pospeševanju prodaje in poprodajnih aktivnostih, kot orodju vzpostavljanja lojalnosti kupcev

– Pripraviti strategijo za vstop na dva nova trga za podjetje DUOL (en trg, kjer je koncept napihljive hale poznan, in trg, kjer je napihljiva struktura neznana).

Študentje so morali pripraviti seminarsko nalogo v obliki elaborata in svoje ideje predstaviti – najprej interno, kjer so se skupine lahko med sabo poslušale (in primerjale) -, po popravkih, dopolnitvah in priporočilih s strani mentorjev pa še pred mešano 6-člansko komisijo, ki so jo sestavljali po trije predstavniki DUOLa in GEA College.

Končni izdelki so bili med seboj zelo različni. Mentorji smo študentom dopustili določeno mero »umetniške« svobode, saj vemo, da preveč omejevanja zavira kreativnost. Nekatere skupine so se pri razvoju svojih predlogov res izkazale, kar so pokazale tudi na končni predstavitvi, kjer smo slišali kar nekaj predlogov in idej, o katerih bodo v DUOLu resno razmislili.

Najboljša skupina je bila Inovativnih 5, katere člani skupine prejmejo od DUOLa posebno nagrado, pri predmetu pa bonus točke, ki se prištejejo k končni oceni.

Avtor: Iztok Sila

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial