Zgodbe iz Inkubatorja – Nelipot

25. 05. 2021

Nelipot

 

Se zavedaš, kakšno kozmetiko uporabljaš? Kakšne so njene sestavine? V podjetju Istost d.o.o. so s pomočjo narave ustvarili blagovno znamko Nelipot.
Že od samega začetka kozmetiko izdelujejo ročno in iz naravnih sestavin, ki poudarjajo naravno lepoto ter negujejo kožo. Z Nelipotom preslikamo spokojnost in moč narave v urbano okolje, da smo kos mestnemu vrvežu vsakdana. Temelj kozmetike Nelipot je trajnost, ki jih vodi pri ustvarjanju izdelkov.

V tokratnih zgodbah iz Inkubatorja se predstavlja Tina Štrubelj, ustanoviteljica blagovne znamke Nelipot.

 

Tina, lahko na kratko predstavite vaše podjetje Istost?

Podjetje Istost je nosilec blagovne znamke Nelipot, ki pod svojim imenom nosi certificirane naravne, organske in veganske kozmetične izdelke, ki jih potrebujemo za vsakodnevno nego telesa. Trenutno zaposlujemo 4 ljudi, zgodba pa se je začela pisati konec leta 2014, a je pravi razmah doživela s sodelovanjem in zmago v projektu Štartaj, Slovenija! leta 2016. Danes nas tako najdete v 106 Sparovih trgovinah, manjših bio-eko trgovinicah po Sloveniji ter pri večjih spletnih trgovcih kot sta Ličila.si in EccoVerde.

 

Kje ste dobili idejo za blagovno znamko Nelipot?

Ideja je prišla zaradi bolezni in izgube moje mami. Bila je izredno zdrava oseba, z odgovornim življenjskim stilom. Edino področje, ki pa mu ni posvečala veliko pozornosti, je bila kozmetika. Uporabljala je konvencionalno kozmetiko. Ko sem začela raziskovati možne razloge za pojav njene bolezni (rak), sem prišla do tega zaključka. Ne zavedamo se namreč, kaj vsakodnevno nanašamo na kožo, povprečna Evropejka pa dnevno na kožo nanese več kot 505 kemikalij (preko kozmetičnih izdelkov, ličil, čistil, itd.). 40-60% tega se absorbira v naš krvni obtok in desetletja vsakodnevnih slabih navad lahko rezultirajo v boleznih – kot z vsako drugo vprašljivo razvado (stres, kajenje, alkohol).

 

Kakšne težave odpravlja vaša kozmetika?

Najbolj znani smo po dezodorantih, saj ti zares učinkovito in na popolnoma naraven način preprečujejo nastanek neprijetnega telesnega vonja ter zmanjšujejo vlažnost v predelu pazduh. Izredno ponosna sem tudi na našo otroško linijo OTROZHIZH, saj je po mojem mnenju najčistejša otroška linija na trgu – ne vsebuje parfumov, eteričnih olj, alkohola in je tako naravna, da bi jo lahko npr. namazal na kruh. Slednje je vodilo pri izdelavi receptur – tako naravne, da jih lahko poješ. In s tem sledim načelu, da kar dajemo vase, bi morali dajati tudi nase.
Med drugimi izdelki so še šamponi, geli za tuširanje, olje za telo, CBD kapljice, svečke in mazila za telo.

 

Kaj vam je prineslo sodelovanje v projektu Štartaj Slovenija?

Štartaj, Slovenija! je zares enkraten projekt, ki je Nelipotu omogočil rast svetlobne hitrosti ter prepoznavnost, ki bi jo drugače težko tako hitro dosegli. Vedno se pošalim, da je to tudi izvrsten podjetniški “schnellkurs”, saj v zelo kratkem obdobju dobiš tako veliko poslovnih izkušenj, da si ne predstavljam, da bi jih lahko še kje – mali produkt dobi polico pri enem največjih trgovcev v Sloveniji, z vso podporo na vseh področjih vstopa produkta na tržišče – analiza kakovosti, logistika, prodajna pogajanja, marketing, tudi nastopanje v javnosti konec koncev, ki je za podjetnika, ki trži svoj produkt, eno izmed ključnih področij. Sploh v obdobju, ko osebni branding in to, kdo stoji za določeno znamko, zaseda tako pomembno mesto pri kupnih odločitvah.

 

S kakšno konkurenco se srečujete?

Konkurenca na področju naravne kozmetike iz leta v leto narašča, kar osebno zelo pozdravljam – pomeni, da smo se začeli zavedati pomena kozmetike pri zdravju. Ta ozaveščenost pa kaže tudi na drug trend, in sicer trajnostni – znamke, ki temeljijo na naravnih in organskih izdelkih, izjemno pazijo tudi na embalažne oblike in življenjske cikle samega izdelka ter s tem pomembno prispevajo k varovanju okolja, kar se mi zdi ključnega pomena v današnjih časih.
Konkurenco zares dojemam kot nekaj zdravega – kdor nas v mnogočem in zelo odkrito kopira, to jemljem kot najvišjo obliko komplimenta in priznanja, da delamo dobro; naravna konkurenca pa je pogon, da se še bolj potrudim in iščem načine, kjer je mogoče bolj inovirati – npr. z biorazgradljivo embalažo, ki sem jo razvila za naš dezodorant v stiku.

 

Kaj je vaš cilj za 2021?

Predvsem širjenje produktnega asortimana (odpiranje novih kategorij na področju nege telesa in obraza) ter odpiranje novih trgov (Amazon in vstop v evropskega retailerja).

 

Kaj ljudje najraje naročajo v teh koronskih časih?

Več kot očitno je, da je korona povzročila veliko potenja – pri enih zaradi stresa, pri drugih zaradi vseh prostočasnih aktivnosti.

 

Se je v tem času vaš kupec kaj spremenil?

Kupec je postal predvsem preudarnejši in spletno aktivnejši. Pri nas to pomeni, da se je vrednost košarice povečala, delamo več na retenciji obstoječih nakupov in pridobivanju novih z aktivnejšim spletnim oglaševanjem.
V prvem koronskem valu lani smo zaznali padec prihodkov, vendar smo ga nadoknadili konec leta, sedaj pa ne zaznavamo večjih odstopanj od načrtovanih prihodkov.

 

Kaj vas je pripeljalo do ideje za vključitev v Inkubator GEA College?

Do ideje za vključitev v GEA Inkubator me je pripeljala želja po pridobivanju in deljenju podjetniških znanj, ki bi mi omogočila nadaljnjo širjenje poslovanje podjetja.

 

Kako vidite vlogo inkubatorja pri razvoju vaše ideje?

Vlogo vidim predvsem v mentoriranju pri vstopanju na nova področja širjenja poslovanja – izkušnje z e-commerce in širitvijo na nove trge. Izredno priročno pa se mi zdi tudi samo okolje, kjer je mogoče deliti izkušnje z drugimi podjetniki, ki se soočajo s podobnimi izzivi.

 

Tini želimo izpolnitev podjetniških ciljev, vam pa uživanje v kozmetiki Nelipot, ki jo lahko naročite na https://nelipot.si/trgovina/.

Vabljeni na StartUp zajtrk, ki ga bomo imeli 17.6.2021, ob 9.00, kjer bo naša gostja Tina Štrubelj. Prijave na dogodek so obvezne TUKAJ.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial