Predstavitev knjig: Znamka in znamčenje ter Strateške priložnosti znamk

Znamka je mnogo več kot le način kako pristopiti h kupcu/potrošniku

Znamkovna biblija v dveh delih. O vsem kar je potrebno vedeti o upravljanju znamke, da bo ta v celoti opravila svoje poslanstvo.


Prenesite BREZPLAČNI e-priročnik  “11 zapovedi graditve uspešnih znamk”


 

Avtor: dr. Andrej Pompe

Znamka se je kot pojem v svoji več kot stoletni zgodovini ves čas razvijala. Da se je sploh pojavila, so bile najprej potrebni veliki premiki v proizvodnji, prodaji in trženju, stoletje in nekaj desetletij je potem resnično bila garant porekla, kakovosti in prepoznavnosti.

Zadnji dve desetletji pa so prinesli v pojmovanje znamk dimenzije, ki jasno kažejo, da znamk ne moremo več obravnavati kot eno od trženjskih opcij, temveč govorimo o neotipljivi poslovni kategoriji, ki je vpletena v vse sfere posla. Vse prepogosto jo še vedno vse prevečkrat izolirano uvrščamo na področje trženja.

Znamka in njeno procesiranje, torej znamčenje, je doseglo dimenzije, ki se jih je potrebno zavedati ter to zavedanje vnesti ne le v njeno upravljanje, ampak tudi v upravljanje podjetja ali druge oblike profitne ali neprofitne organizacije.

 

Knjig ZNAMKA IN ZNAMČENJE ter STRATEŠKE PRILOŽNOSTI ZNAMK sem se lotil iz velike želje, da upraviteljem znamk, tržnikom ter tudi lastnikom, vodilnim podjetniškim kadrom in menedžerjem podam celovit vpogled v svet pojmovanja največjega neotipljivega premoženja podjetnikov, lastnikov, deležnikov in vseh drugih, ki jih zanimajo znamke in jih pojmujejo kot pomembne tržne subjekte.

S knjigo želim vnesti jasnost in razbliniti zmedo pri razumevanju prepogosto prepovršno obravnavanega koncepta, imenovanega znamčenje. Gre za prvi tako obsežen in mnogostranski pristop k znamkam v slovenskem jeziku, ki so ga recenzenti ocenili kot zelo pomembnega.

 

NAROČITE KNJIGO

 

KNJIGI:

 rrrrrrrr

 

AVTOR:

doc. dr. Andrej Pompe je direktor izobraževalne ustanove BrandBusinessSchool,  predavatelj na Fakulteti za podjetništvo (GEA College) in kreativni direktor ter marketinški strateg v agenciji Formitas. Njegova multidisciplinarnost in široka miselna usmerjenost mu omogočata povezovanje različnih svetov in idej v nove dimenzije ter poglede.

 

 

 

 

CENA:

Cena knjige Znamka in znamčenje

 Cena: 36 € 

 

Cena knjige Strateške priložnosti znamk

– Cena: 40 € 

 

Posebna cena za nakup obeh knjig

– Zbirka obeh knjig: 72 € 

 

Zgoraj navedene cene ne vključuje morebitne poštnine.

 

Poštnina:

  • Obračuna se poštnina po ceniku Pošte Slovenije (pošiljamo priporočeno pošiljko)

 

NAROČITE KNJIGO

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial