
Projekti
Priložnosti za rast in povezovanje
GEA College – Fakulteta za podjetništvo sodeluje v številnih domačih in mednarodnih projektih, ki krepijo raziskovalno delo, gradijo mednarodne povezave in spodbujajo sodelovanje med institucijami. Skrbno izbrane vsebine projektov omogočajo strokovni razvoj tako visokošolskih učiteljev kot tudi administrativnih ekip.
Vključevanje študentov in diplomantov
Projekti pogosto vključujejo študente in diplomante, ki sodelujejo kot:
- Aktivni izvajalci nalog in zadolžitev.
- Ciljna skupina raziskav, načrtovanih v okviru projektov.
Rezultati projektov se pogosto prenesejo v študijski proces, bodisi kot študijski primeri bodisi kot testiranje novih poslovnih orodij s strani študentov in uporabnikov.
Mednarodna dimenzija in sveže perspektive
Gostujoči predavatelji in strokovnjaki, ki sodelujejo v projektih, prinašajo:
- Nova stališča o slovenskem in evropskem gospodarskem okolju.
- Vpogled v medkulturne in etične razsežnosti poslovanja.
Vsak gostujoči strokovnjak doda pomemben košček v mozaik znanj in kompetenc, ki jih fakulteta ponuja.
Povezava teorije in prakse
Sodelovanje v projektih omogoča tesno prepletanje teoretičnega znanja s praktičnimi izkušnjami, kar zagotavlja, da študijski proces ostaja aktualen, relevanten in usmerjen v prihodnost.
GEA College tako krepi svojo vlogo kot stičišče znanja, raziskovanja in inovacij, ki oblikuje prihodnje podjetnike in poslovne strokovnjake.
Projekti
FII;)CA – Friendly Informal Immersive Cloud Alternative
Friendly Informal Immersive Cloud Alternative ( FII;)CA ) – DISCOVER, PLAY, SOCIALISE
(številka projekta 2023-1-BE02-KA220-HED-000159576)
(1. oktober 2023 – 30. september 2026)
Na FII;)CA raziskujemo zanimivo vprašanje: “Kako uživati v virtualni kavi?” Čeprav virtualne skodelice ne morete fizično popiti, smo tukaj, da poustvarimo bistvo ‘fike’ v okolju virtualne resničnosti. Poslanstvo projekta je raziskovati platforme socialne virtualne resničnosti (angl. social virtual reality), odkrivati njihove zmogljivosti in omejitve. Študente usmerjamo pri oblikovanju smiselnih scenarijev in virtualnih prostorov za družabne aktivnosti, s čimer spodbujamo nove načine povezovanja in interakcije. Študenti najprej pripravijo scenarije v domači državi, nato pa v tednu dni v sodelovanju s študenti drugih partnerjev intenzivno razvijajo scenarije na temo sprostitve (Kokkola, Finska, v l. 2024), izobraževanja (Malaga, Španija, v l. 2025) in podjetnštva (Porto, Portugalska, l. 2026).
Naš projekt je rezultat sodelovanja med:
- ARTESIS PLANTIJN HOGESCHOOL ANTWERPEN, Belgium – LEAD
- Instituto Superior Politécnico Gaya, Portugal
- UNIVERSIDAD DE MALAGA, Spain
- GEA College – Fakulteta za podjetništvo, Slovenia
- TURUN AMMATTIKORKEAKOULU OY, Finland
Spletna stran projekta: https://socialvirtualreality.eu/
Green Tech Entrepreneurship Challenge Hub for work-based learning – GTECH
Green Tech Entrepreneurship Challenge Hub for work-based learning – (GTECH), številka projekta ERASMUS-EDU-2023-CB-VET
(1. december 2023 – 30. november 2025)
Projekt je namenjen izgradnji zmogljivosti učiteljev srednjega poklicnega izobraževanja ter spodbujanju podjetništva in inovativnosti v zelenih tehnologijah med dijaki v Bosni in Hercegovini (BIH). V okviru projekta smo s partnerji vzpostavi na izzivih temelječo učno platformo – »Challenge Hub«, ki omogoča tekmovanja v inovacijskih izzivih. Na GEA College smo pripravili video vsebine in učni načrt, ki omogoča, da dijaki pridobijo potrebna znanja za tekomovanje na platfromi. Izvajali smo tudi konkretna praktična usposabljanja za 30 učitejev iz BiH na temo metod poučevanja za nove generacije ter podjetništva.
Partnerji projekta:
- SMION Hrvaška
- Visokoskolska Ustanova Internacionalni Burch Univerzitet
- Association Digital Fabrication Laboratory – FabLab
- GEA College – Fakulteta za podjetništvo
- Elektrostrojarska skola Varaždin
- Srednja ekonomska skola, Sarajevo
Spletna stran projekta: https://smion.com/hr/green-tech-entrepreneurship-challenge-hub/
Sustainability Foresight SF4S
(1. julij 2022 – 30. junij 2025)
SF4S podpira naš prehod v bolj trajnostno evropsko gospodarstvo tako, da pomaga odpraviti pomanjkanje zelenih, digitalnih in prihodnjih (tj. predvidevanje trajnosti) veščin med študenti in strokovnjaki ter s povezovanjem tokov znanja med visokošolskimi ustanovami.
Na GEA College – CVŠ smo v okviru projekta razvili Professional Development Courses za strokovnjake s področja trajnosti.
Partnerji projekta:
- Designkolen Kolding
- The International Society for Professional Innovation Management
- Hmkw – Hochschule Fur Medien Kommunikation Und Wirtschaft Gmbh
- GEA College – Center višjih šol
- Izt Institut Fuer Zukunftsstudien Und Technologiebewertung Gemeinnutzige Gmbh
- Turun Yliopisto
- Mittetulundusuhing Eesti Disainikeskus
- Association Edhec Business School
- Taltech Tallinna Tehnikaülikool
- Airbus Operations
- Region Midtjylland
- Nordic Food Tech Venture Capital Oy
- Lufthansa Help Alliance
- DelavalComodule
- Nehc Sihtasutus Pohja-Eesti Regionaalhaigla
- La Muu
- Manufacture Francaise Des Pneumatiques Michelin
- Peter Larsen Kaffe.
Spletna stran projekta: https://www.sf4s-project.com/
1. januar 2025 do 31. maj 2025
Projekt GEA-OOPI študentom različnih programov in smeri omogoča pridobivanje ključnih kompetenc, kot so kritično razmišljanje, digitalne, podjetnostne in medkulturne kompetence na primeru reševanja konkretnega kompleksnega izziva, katerim se sooča podjetje Incom d.o.o. (https://incomleone.com/sl/ ) in socialno podjetje Knof so.p. (https://knof.si/)
Izzivi, ki jih postavljajo partnerji iz delovnega okolja Incom d.o.o. in Knof so.p., so kompleksni in zahtevajo delo v skupini študentov z različnimi znanji in kompetencami, kakor je to praksa v delovnem okolju. V projektu simuliramo kompleksno nalogo, ki je reprezentativna za zahtevnejše naloge, s katerimi se srečujejo zaposleni v delovnem okolju. GEA-OOPI daje priložnost študentom, da kompetence pridobijo ob stalnem spremljanju in podpori mentorjev.
Za več informacij o projektu ter možnostih sodelovanja v GEA OOPI se lahko obrnete tudi na v Lino Malovič (lina.malovic@gea-colege.si).
Projekt je sofinanciran v okviru Javnega razpisa PUŠ v delovno okolje 2024-2027.
European Software Skills Alliance – ESSA
Erasmus+ Sector Skills Alliance project (2020-2024)
1.12.2020 – 20.11.2024 https://www.softwareskills.eu/
Projekt odpravlja neusklajenost in pomanjkanje znanj in spretnosti s poglobljeno analizo sektorja ter zagotavljanjem prihodnjih učnih načrtov in rešitev za mobilnost; prilagojeno realnosti evropskega sektorja programske opreme. V okviru projekta partnerji razvijajo učne načrte, programe (EOK 4-7) ter materiale za razvoj veščin na področju programske opreme.
GEA College – CVŠ in Fakulteta za podjetništvo sodelujeta v projektu kot pridruženi partnerza testiranje materialov v praksi.
Partnerji projekta:
- Stichting Hogeschool Utrecht
- Asiin Consult Gmbh
- Warszawska Wyzsza Szkola Informatyki
- Aica Associazione Italiana Per L’informatica E Il Calcolo Automatico
- Adecco Formazione- Univerza V Ljubljani
- Uninfo Associazione
- Digital Technology Skills Limited
- Gospodarska Zbornica Slovenije
- Ecdl
- Limited By Guarantee
- Koolitus
- Codecool Korlatolt Felelossegu Tarsasag
- Global Knowledge Network France
- Akmi Anonimi Ekpaideftiki Etairia
- Hellenic Open University
- Budapesti Muszaki Es Gazdasagtudomanyi Egyetem
- Asociacion Multisectorial De Empresas De La Electronica, Las Tecnologias De La Informacion Y La Comunicacion, De Las Telecomunicaciones Y De Los Contenidos Digitales
- Informatikai, Tavkozlesi Es Elektronikai Vallalkozasok Szovetsege
- Global Knowledge Network Netherlands
- Akkodis Italy.
OBJAVE ZNANSTVENIH MONOGRAFIJ
Objave znanstvenih monografij sofinanciranih s strani ARIS:
Andrej Pompe: Inovativno tržno komuniciranje (2021) https://gea-college.si/izdane-knjige/inovativno-trzno-komuniciranje/
dr. Marjan SVETLIČIČ, dr. Boštjan UDOVIČ: Skrivnosti uspešnih pogajanj https://gea-college.si/izdane-knjige/skrivnosti-uspesnih-pogajanj-2/
dr. Ajda Fošner: Cilji trajnostnega razvoja v izobraževanju https://gea-college.si/izdane-knjige/cilji-trajnostnega-razvoja-v-izobrazevanju/
dr. Valentina JOŠT LEŠER, dr. Dario BERGINC: Moč internacionalizacije v visokem šolstvu https://gea-college.si/izdane-knjige/moc-internacionalizacije-v-visokem-solstvu-2/
dr. Jaka VADNJAL; dr. Marina LETONJA: Podjetje, družina in prihodnost v družinskem podjetju https://gea-college.si/izdane-knjige/podjetje-druzina-in-prihodnost-v-druzinskem-podjetju/
Objave drugih znanstvenih monografij:
Tanja Rihtaršič, Nataša Makovec: Vedenje potrošnikov v digitalni dobi (2020) https://gea-college.si/izdane-knjige/vedenje-potrosnikov-v-digitalni-dobi/
Mojca Nekrep, Finance za podjetnike (2020) https://gea-college.si/izdane-knjige/finance-za-podjetnike/
Katja Trop: Krožno podjetništvo – Inovativni poslovni modeli v praksi malih in velikih podjetij https://gea-college.si/izdane-knjige/krozno-podjetnistvo-2/
dr. Lucija MULEJ: Metodologija povezovanja inteligenc 4 Q in oblikovanje fundamentov pravične etične presoje https://gea-college.si/izdane-knjige/metodologija-povezovanja-inteligenc-4-q-in-oblikovanje-fundamentov-pravicne-eticne-presoje/
dr. Hubert FRÖHLICH: Kriptografske metode https://gea-college.si/izdane-knjige/kriptografske-metode/
Jani Toroš: Neuromarketing: https://gea-college.si/izdane-knjige/neuromarketing/