ŠTUDENTSKI IZZIV – SENSILAB

Sodelujte v študentskem izzivu in izkoristite priložnost za sodelovanje z enim najbolj uspešnih, inovativnih in globalno usmerjenih podjetij v Sloveniji.

Rešite zanimiv poslovni izziv in pridobite novo znanje, izkušnje, sodelujte z odličnimi mentorji na fakulteti in v podjetju ter si priborite plačano prakso ter neverjetno priložnost za začetek vaše poslovne kariere v mednarodno uspešnem podjetju.

 


Priprava trženjsko-komunikacijske strategije za generacijo »milenijcev«

Kako pritegniti in navdušiti milenijce*, da (p)ostanejo dolgoročno zadovoljne stranke



Opis


Podjetje Sensilab se zaveda kako pomembna je generacija milenijcev (tudi generacija Y) za njihovo bodočo poslovno uspešnost. Zato v podjetju iščejo rešitve kako preko najučinkovitejših komunikacijskih kanalov doseči čim več novih potencialnih strank, ki jih želijo nagovoriti na pravi način, s pravo vsebino in jim preko najprimernejših prodajnih kanalov ponuditi izdelke, ki jih bodo želeli ter potrebovali.

V podjetju dajejo velik poudarek na razvoj dolgoročne strategije, ki temelji na dolgoročnem skrbništvu strank s poudarkom na spremljanju in zagotavljanju zdravja ter zdravega življenjskega sloga uporabnikov njihovih produktov. Cilj je izoblikovati dolgoročno zadovoljne stranke, ki se bodo odločale za nenehne ponovne nakupe ter bodo zveste podjetju in njihovi obstoječi ali novi blagovni znamki.

 

prijava

*milenijci: Generacija milenijcev ali t.i. imenovana generacija Y je populacija rojenih med letom 1980 in 2000. Zanje velja, da so pogosto bolj liberalni od svojih predhodnikov, bolj odprti za drugačnost. V različnih študijah in člankih lahko preberemo tudi, da generacija milenijcev zelo pogosto menja službe, saj je težko zadovoljiti njihova običajno previsoka pričakovanja. Hkrati lahko zasledimo, da so to običajno optimistični in predani zaposleni, ki so predvsem dobri timski delavci, bolj osredotočeni na kariero in manj na to, da bi si oblikovali družino.

(vir: siol.net)

 


Ključna vprašanja in izhodišča za začetek


Znamka:

  1. Za komunikacijo in trženje uporabiti obstoječo blagovno znamko

  2. Pod krovno blagovno znamko Sensilab oblikovati novo znamko, ki bo namenjena milenijcem

  3. Oblikovati povsem novo znamko, ki ne bo neposredno povezana z blagovno znamko Sensilab

 

Izdelčni portfelj (produktni asortima):

Izdelčni portfelj se lahko povsem prilagodi ciljni skupini milenijcev (njihovim željam, potrebam, pričakovanjem, itd).

  • Izdelčne kategorije: Katere izdelčne kategorije ponuditi (za hujšanje, boljše počutje, zdravje, prehranska dopolnila, itd)? Je potrebno dodati še kakšne kategorije, ki jih Sensilab še nima v ponudbi – katere? Kaj želijo in iščejo milenijci – zakaj?

  • Izdelčne oblike: Ponuditi izdelke v oblikah kapsul, sumečih tablet, gumijastih bonbonov, praških za pijače, proteinskih praških za »shake«, cajih, kot superživila, itd?

 

Poslovni model:

  • Prodajni model: Klasična prodaja kjer stranka nakup opravi preko obiska spletne strani/klasične trgovine ali morda prodaja preko modela naročniškega razmerja ( Subscription model), kjer stranka na podlagi naročila mesečno prejme svoj paket izdelkov.

  • Prodajni kanali: Katere prodajne kanale torej uporabiti: Internet – kako? Imajo lastne fizične trgovine prihodnost? Preko katerih tujin (ne lastnih)prodajnih kanalov in partnerjev je smiselno prodajati milienijcem? Nove oblike kanalov, ki so jim ali jim bodo zvesti milenijci?

  • Cenovna strategija: Kakšno strategijo postavitve cen izbrati glede na izbrani izdelčni portfelj, poslovni model, tudi konkurenco?

 

Komunikacijska strategija:

Kako komunicirati z milenijci? Kakšen slog komuniciranja – primer? Nivo prodajne agresivnosti – neposrednost ali posrednost pri komuniciranju? Uporaba katerih medijev – kako? Primer oglaševalske kampanje?

 


Omejitve


Bodite kreativni in inovativni. Razmišljajte čim bolj svobodomiselno in bodite ustvarjalni. Vseeno pa ne pozabite, da projekti oziroma rešitve:

  • Morajo biti realno izvedljivi z vidika tehnologije (so tehnološko izvedljivi)

  • Ne smejo presegati investicije v vrednosti 50.000€ v nakup strojev in/ali programiranje, pripravo vsebin, itd.

  • Niso vezani na pripravo povsem personaliziranega produkta za vsakega posameznika posebej (primer: tabletka ali mešanica tablet v osebni vrečki za točno določene potrebe vsake stranke posebej )

  • Morajo biti vezane na določene izdelčne kategorije v sklopu katerih pa stranki prodajalec lahko predlaga najprimernejši »mix« za njo (primer: škatlica kapsul za imunski sistem, paketek napitkov za hujšanje, lonček šumečih tablet za vitamine, itd)

  • Marketinški budget za lansiranje na Slovenskem trgu ne sme presegati investicije 100.000€ za prvo leto. Uporabijo pa se lahko vsi že obstoječi komunikacijski kanali podjetja Sensilab .

V pomoč pri razumevanju mišljenja in percepcije milenijcev vam bodo poleg vaših lastnih izkušenj tudi rezultati anketnega vprašalnika, ki je objavljen na povezavi: https://www.1ka.si/a/107064. Če ste milenijci lepo vabljeni k izpolnitvi. Z rezultati ankete bodo seznanjeni zgolj sodelujoči študentje v projektu Študentski izziv Sensilab – misli zdravo.

 


Kdo?


V reševanju izziva sodelujejo:

 

  • vsi redni študenti 2. letnika GEA College FP, ki bodo izziv opravili v okviru predmeta Osnove marketinga in tržne analize

  • Vsi drugi (redni ali izredni) študenti GEA College FP in CVŠ

Izziv lahko rešujejo študenti v skupinah z najmanj dva do največ štiri članov.

 


Kdaj in kje?


 

2.11. – 22.11.2016

 Možne prijave na izziv za vse študente

17.11.2016

(13:15 – 15:00)

 Predstavitveni dogodek (Kick off) na GEA College predavalnica št. 1

17.11.2016

 Začetek reševanja izziva in mentorstva s strani predavateljev Iztoka    Sile, MBA in doc. dr. Mitje Jeraja

22.11.2016

(8.30 – 10.00)

Obisk proizvodnje Sensilab v Logatcu (Proizvodnja, Skladiščenje, Logistika). Obrtna cona Logatec 30, Logatec

29.11.2016

(8.30 – 10.00)

Obisk podjetja Sensilab v Ljubljani (Prodaja, Distribucija, Marketing).  Poslovni prostori Sensilab, Verovškova  55a, Ljubljana

16.1.2017

Rok za oddajo nalog.

19.1.2017

Predstavitve nalog pri predmetu Osnove marketinga in tržne analize

 26.1.2017

ob 15. uri

 Predstavitev nalog (1. krog ocenjevanja – izbor skupinskih zmagovalcev)

 Datum še ni določen

 Intervjuji z najboljšimi posamezniki finalisti (2. krog ocenjevanja – izbor najboljših posameznikov)

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial