Kar 85 % vseh nakupnih odločitev sprejmemo nezavedno. Brez racionalnega premisleka, brez tehtanja argumentov – preprosto začutimo, kaj želimo, podzavestno. Ampak kako lahko podjetja razumejo tisto, česar sami potrošniki ne znamo ubesediti?
Odgovore na ta vprašanja ponuja nevromarketing – področje, ki združuje znanost o delovanju možganov z razumevanjem vedenja potrošnikov. Prav o tem smo govorili v okviru projekta PUŠ – Prenos znanja iz visokošolskega okolja v podjetja, kjer smo gostili predstavnice podjetja Income Leone.
Izr. prof. dr. Jani Ivan Toroš je predstavil osnove nevromarketinga, ki s pomočjo naprednih tehnik, kot so:
- merjenje možganske aktivnosti,
 - sledenje očem (eye-tracking) in
 - analiza fizioloških odzivov,
 
preučuje, kako človeški možgani reagirajo na oglaševalska sporočila, vizualne elemente in blagovne znamke.
V sodelovanju z dvema študentkama je bila izvedena tudi praktična predstavitev naprav, ki se uporabljajo pri nevromarketinških eksperimentih. Udeleženke so tako lahko iz prve roke spoznale, kako delujejo merilniki, ki omogočajo vpogled v podzavestne reakcije posameznika.
V drugem delu sodelovanja so se vloge zamenjale – predstavnice Income Leone so se preizkusile v vlogi raziskovalk in izvedle testiranje na naših študentih. Ti so z zanimanjem sodelovali pri eksperimentih in spoznavali, kako nevromarketinško testiranje deluje v praksi.

Celotno srečanje je bilo izjemno dragoceno, saj je omogočilo pristen prenos znanja, povezovanje akademskega znanja z realnimi poslovnimi izzivi in vpogled v inovativne metode sodobnega marketinga.
Povej prijatelju:










