Podjetniški management

Izredni študij

Podiplomski študij Podjetniškega managementa ponuja znanja za ustanavljanje, vodenje podjetij ter delo v korporacijah, osredotočenih na rast in inovacije.

Podjetniški management - hero

Predmetnik

Predmetnik za 1. letnikECTS
Podjetniški Boot camp 17
Vodenje učinkovite organizacije8
Mednarodno poslovanje in financiranje8
Eksperimentalni projekt v organizaciji8
Raziskovalna metodologija8
Pogajanja in prepričevanje7
Izbirni predmet 17
Izbirni predmet 27
SKUPAJ ECTS60
Predmetnik za 2. letnikECTS
Podjetniški Boot camp 27
Digitalna transformacija in inovativni poslovni modeli8
Inovativne tržne strategije in branding7
Upravljalska ekonomija8
Poslovne finance in sodobni viri financiranja8
Izbirni predmet 37
Magistrsko delo15
SKUPAJ ECTS60
Izbirni predmetiECTS
Cena kot inštrument trženja7
Upravljanje izboljšav s pomočjo teorije omejitev7
Upravljanje s kadri in tveganja7
Okoljski vidiki korporativne varnosti7
Business intelligence in varovanje poslovnih informacij7
Informacijska varnost in neprekinjeno poslovanje7
Poslovno okolje in poslovna etika7
Projektni management7
Vodenje rastočega podjetja7
Priložnosti informacijske družbe in tehnologije (orodja in poslovni modeli)7
Cenovne strategije in konkurenčno pravo7
Inovativno tržno komuniciranje7
Nevromarketing7
+ izbirni predmeti drugih podiplomskih programov

Vse, kar potrebujete

Preverite informacije na letaku in začnite načrtovati svojo prihodnost že danes.

Želite več informacij?

Teja Krištof
Svetovalka za izobraževanja

Predmetnik za 1. letnik

Vsebina predmeta:

  • uvod v podjetništvo in podjetniški način življenja – osnovni koncepti in pojmi
  • predstavitev različnih tehnik generiranja idej (viharjenje možganov, IDEO, World cafe delavnica),
  • generiranje poslovnih idej za nova in obstoječa podjetja v timih, razvoj zgodb in predstavitev poslovnih idej,
  • ustvarjalnost in razvoj prototipov,
  • vrednotenje poslovnih idej ali je ideja priložnost?,
  • inovativnost in inovativni poslovni modeli za nova in obstoječa podjetja (9 gradnikov poslovnega modela),
  • razvoj in predstavitev inovativnih poslovnih modelov (nova in obstoječa podjetja),
  • zgoščen poslovni načrt,
  • tehnike predstavitev/elevator pitch in priprava predstavitve,
  • evalvacija poslovnih načrtov in predstavitev.

Ob koncu predmeta študent:

  • spozna in osvoji osnovne koncepte in pojme podjetništva,
  • razume in osvoji podjetniški način razmišljanja,
  • osvoji tehnike generiranja idej in priprave poslovnega modela (9 gradnikov poslovnega modela),
  • razume pomen ustvarjalnosti za inovativnost,
  • osvoji tehniko prototipiranja,
  • osvoji model preverjanja – ali je ideja priložnost?,
  • spozna in usvoji model priprave zgoščenega poslovnega načrta,
  • zna sistematično razmišljati o poslovni ideji in zapolnjevati vrzeli v znanju,
  • zna raziskovati in analizirati integralna funkcijska področja, ki so potrebna za zagon novega, podjetja, ter razvoj in rast obstoječih podjetij v dinamični ekonomiji,
  •  zna vrednotiti lastne podjetniške zamisli za zagon ali rast podjetja.

Vsebina predmeta:

  • upravljanje in nadzor organizacij,
  • ravnanje s človeškimi viri v organizaciji,
  • etika in morala v organizaciji,
  • kakovost in varnost v gospodarskih subjektih,
  • management poslovnega komuniciranja,
  • podjetje in konkurenčna obveščevalna dejavnost javnih virov.

 

Ob koncu predmeta študent:

  • pridobi sposobnost za razumevanje in reševanje konkretnih poslovnih problemov z uporabo znanstvenih in eksperimentalnih metod ter postopkov,
  • pridobi sposobnost povezovanja interdisciplinarnega znanja iz različnih področij,
  • razvije veščine in spretnosti v uporabi znanja na področju podjetništva,
  • razvije poznavanje in obvladovanje poslovnih procesov, logistike in kakovosti,
  • razvije poznavanje trenutne in predvidene vloge kadrovske funkcije v organizacijah,
  • pridobi znanje s področja analize in sinteze razvoja kompetenc ter talentov zaposlenih,
  • pridobi sposobnost uporabe znanja s področja poslovne etike in kulture,
  • pridobi sposobnost uporabe mehkih veščin v premagovanju sodobnih poslovnih izzivov.

Vsebina predmeta:

  • globalizacija kot dejavnik rasti in tveganj ter dejavniki globalne konkurenčnosti,
  • sodobne značilnosti globalnega okolja,
  • globalni marketing in sodobne spremembe v povezavi z njim,
  • globalizacija in internacionalizacija,
  • vpliv kulturno-socialnega okolja v mednarodnem poslovanju,
    poslovanje v globalni konkurenci ter večdimenzionalne sestavine globalnega okolja in tveganja,
  • globalni trgi (mednarodna trgovina, neposredne tuje investicije, združitve in prevzemi, globalni finančni trgi, globalne krize),
  • načini vstopa na tuje trge (proizvodnja v domači državi, proizvodnja v prostih ekonomskih conah, proizvodnja v tujini, strateške poslovne zveze in kapitalske povezave),
  • posebnosti marketinškega spleta in marketinškega programa v mednarodnem poslovanju s poudarkom na multikulturnem okolju,
  • vpliv internacionalizacije na razvoj podjetja, položaj slovenskih podjetij v mednarodnem poslovanju.

 

Ob koncu predmeta študent:

  • pridobi sposobnost analize, sinteze in predvidevanja rešitev ter posledic pojavov na področju managementa in ekonomije,
  • dobi sposobnost uporabe znanj s področja mednarodnega managementa in ekonomije v praksi,
  • razume avtonomnost pri strokovnem delu in pri sprejemanju poslovnih odločitev,
  • zna sodelovati pri delu v skupini in strpno sprejemati in upoštevati tvorne kritike in pripombe,
  • pridobi sposobnost za reševanje konkretnih strokovnih problemov z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
  • lahko obvladuje temeljno znanje, pridobljeno predvsem pri predhodnih predmetih ter povezuje znanja z različnih področij in ga uporablja v poslovnem okolju,
  • razume splošno zgradbo in vsebine družboslovnih ved ter povezanost med njenimi pod-disciplinami, predvsem med managementom, ekonomskimi, poslovnimi in vedenjskimi vedami,
  • razume kritično analizo in razvoj teorij ter ju uporablja pri reševanju konkretnih strokovnih problemov v mednarodnem poslovanju.

Vsebina predmeta:

  • integracija vseh vsebin študijskega programa,
  • ovrednotenje managerske prakse v podjetju,
  • raziskovalnih projekti organizacijskih ciljev.

Ob koncu predmeta študent:

  • obvlada tehniko uporabe študije primera v konkretnih primerih podjetij,
  • pridobi širši in poglobljen nabor poslovnih in tehničnih znanj kar mu omogoča, da je lahko uspešen v sodobnem interdisciplinarnem in vse bolj globalnem gospodarstvu.

Vsebina predmeta:

Raziskovalna metodologija študentom omogoča razumevanje raziskovalnih procesov na področju poslovnih ved. Študentje osvojijo znanja povezana z vodenjem raziskav na področju poslovnih ved, vključno z zbiranjem, analiziranjem in interpretiranjem podatkov, kakor tudi znanja potrebna za oblikovanje raziskovalnih poročil.

 

Ob koncu predmeta študent:

  • usvoji postopke analize in interpretacije rezultatov raziskav na področju poslovnih ved,
  • razume primere oz. vsebine, relevantne za raziskovanje v poslovnih vedah,
  • zna oblikovati raziskovalne načrte ter konceptualno in teoretsko utemeljiti raziskovalna vprašanja,
  • obvlada primerjavo in uporabo kvalitativnih in kvantitativnih raziskovalnih pristopov na področju raziskav v poslovnih vedah,
  • zna voditi raziskave na področju poslovnih ved z upoštevanjem etičnih dimenzij.

Vsebina predmeta:

Predmet obravnava večstranska in dvostranska (poslovna) pogajanja. Študenti bodo spoznali značilnosti, filozofijo (win-win), pravila in faze pogajanj ter posebnosti poslovnih pogajanj, vpliv kulture, priprave na in vodenje pogajanj vse do njihovega zaključka. Obravnava individualna in skupinska pogajanja, strategijo in taktiko pogajanj in pogajanja s težkimi partnerji. Študenti bodo spoznali kako biti prepričljiv že v uvodnem nastopu kot tokom pogajanj, tako na osnovi teorije prepričevanja kot izhajajoč iz praktičnih primerov/prigodkov.

 

Ob koncu predmeta študent:

  • obvlada pogajanje in prepričevanje nasprotne strani,
  • pozna različne vrste pogajanj zlasti njihovih posebnosti v različnih situacijah,
  • razume zakonitosti in tehnike ter taktike pogajanj.

Izbirni predmet si izberete sami iz nabora ponujenih izbirnih predmetov. Vsebina predmeta je tako odvisna od izbrane tematike.

Izbirni predmet si izberete sami iz nabora ponujenih izbirnih predmetov. Vsebina predmeta je tako odvisna od izbrane tematike.

Predmetnik za 2. letnik

Vsebina predmeta:

  • uvod v Podjetniški Boot Camp 2,
  • uvod v podjetništvo in podjetniški način življenja,
  • ustvarjalnost in kreativnost – gonili inovativnosti podjetij,
  • generiranje poslovnih idej za nova in obstoječa podjetja v timih (razvoj zgodb in predstavitev poslovnih idej),
  • vrednotenje poslovnih idej – ali je ideja priložnost?,
  • študija izvedljivosti – produktna, panožna, tržna (razvoj ideje od testiranja do vstopa na trg), organizacijska in finančna izvedljivost,
  • tehnike predstavitev / »elevator pitch« in priprava predstavitve,
  • predstavitev in evalvacija študije izvedljivosti.

 

Ob koncu predmeta študent:

  • utrdi osnovne koncepte in pojme podjetništva,
  • razume pomen ustvarjalnosti za inovativnost,
  • razume in usvoji podjetniški način razmišljanja,
  • usvoji tehnike generiranja idej in presoje, ali je poslovna ideja res priložnost,
  • zna sistematično razmišljati o poslovni ideji in zapolnjevati vrzeli v znanju na učinkovit in strukturiran način,
  • zna raziskovati in analizirati integralna funkcijska področja, ki so potrebna za zagon novega podjetja ter razvoj in rast obstoječih podjetij v dinamični ekonomiji,
  • zna vrednotiti lastne podjetniške zamisli za zagon ali rast podjetja,
  • razume in usvoji tehniko priprave študije izvedljivosti.

Vsebina predmeta:

  • osnovna terminologija digitalne ekonomije,
  • ključna terminologija digitalne transformacije IT upravljanje in digitalna transformacija,
  • strateški IT kot predpogoj digitalne transformacije,
  • vodenje posla skozi digitalne spremembe,
  • implementacija projektov digitalne transformacije,
  • digitalna transformacija in sodobni (bodoči) poslovni modeli.

Ob koncu predmeta študent:

  • razume osnovno terminologijo in trende digitalnega gospodarstva,razume osnovno terminologijo in trende digitalnega gospodarstva,
  • pridobi osnovno in poglobljeno znanje in razumevanje, kako povezati nove priložnosti, ki jih prinašajo digitalne tehnologije s poslovno strategijo podjetja.

Vsebina predmeta:

  • kaj je tržna strategija,
  • inovativne tržne strategije: navidezna resničnost, socialni mediji, aplikacije, involviranje, sharing, virtualna izkušnja, bloganje, mladi mnenjski voditelji itn.,
  • tržna strategija – inbound in outbound,
  • redefinicija ciljnih skupin in prepoznavanje točk dotika,
  • implementacija tržne strategije,
  • znamka in njena večdimenzionalnost,
  • osebnost znamke,
  • identiteta znamke – vidni in nevidni elementi,
  • idenitifikacija z znamko (ciljni potrošniki in ostali deležniki znamke),
  • zaznavanje znamk in njihovo pozicioniranje,
  • korporativne in blagovne znamke,
  • strategije znamk,
  • pravila uspešnih znamk,
  • proces upravljanja znamk,
  • ključne napake pri upravljanju znamk,
  • komunikacije in vedenje znamk.

 

Ob koncu predmeta študent:

  • zna suvereno odločati o pravi marketinški strategiji in politiki uporabe znamke v poslovnih procesih,
  • zna suvereno odločati o pravi marketinški strategiji in politiki uporabe znamke v poslovnih procesih,
  • pridobi sposobnost povezovanja znanja o inovativnosti, trženju in znamkah z ostalimi poslovnim procesi,
  • pridobi temeljna spoznanja o pogledih, ki jih ponujajo pravila sodobnega trženja, upravljanja blagovnih znamk in spoznanja o uravnoteženem pogledu na blagovno znamko,
  • spozna in razume uspešne primere inovativnega trženja ter upravljanja svetovnih in slovenskih blagovnih znamk,- zna razmišljati in podajati konkretne rešitve, ki jih zahteva celovit proces strateškega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.

Vsebina predmeta:

  • poraba modelov in orodij pri odločanju podjetnika in managerja,
  • odločanje podjetnika in managerja v razmerah tveganja in negotovosti,
  • stroški podjetja in praktični primeri upoštevanja stroškov pri odločitvah v podjetju,
  • ocenjevanje funkcije povpraševanja in prihodkov podjetja,
  • določanje cen v praksi,
  • zagotavljanje plačilne sposobnosti in učinkovitosti podjetja – konkretni primeri iz prakse,
  • modeli tržnih struktur in podjetniškega ravnotežja.

 

Ob koncu predmeta študent:

  • pozna in uporablja mikroekonomske teorije in ekonomska orodja,
  • pozna posebnosti poslovnega odločanja podjetij, v katerih prihaja do spleta notranjih in zunanjih dejavnikov,
  • dobi sposobnost razumevanja in uporabe modelov tržnih struktur pri proučevanju različnih oblik tržnih struktur,
  • analitično in strukturirano pristopa k reševanju problemov, s katerimi se sreča v praksi,
  • pridobi komunikacijske sposobnosti z vključevanjem ekonomskih orodij pri predstavitvah, analizi ter argumentaciji rešitev, idej, projektov in problemov,
  • razume ekonomske teorije,
  • kritično gleda na sisteme kazalnikov učinkovitosti poslovanja podjetja,
  • zna pojasniti kazalnike učinkovitosti in uspešnosti poslovanja podjetja,
  • prepoznava tveganje podjetja v zvezi z njegovo plačilno sposobnostjo,
  • zna ustrezno oblikovati predloge za izboljšanje plačilne sposobnosti podjetja,
  • zna oblikovati konkretne predloge za izboljšanje učinkovitosti in uspešnosti poslovanja podjetja,
  • razume in uporablja sodobne modele merjenja učinkovitosti in uspešnosti podjetij,
  • analitično in strukturirano pristopa k reševanju problemov, s katerimi se srečuje v praksi podjetja.

Vsebina predmeta:

  • podjetništvo in finance,
  • finančne institucije in njihova konkretna specifična funkcija,
  • osnovni koncepti vodenja finančne funkcije podjetja,
  • kako pristopiti do banke, kako do zavarovalnice in do drugih finančnih institucij,
  • osnovni koncepti vrednotenja podjetij,
  • različne oblike financiranja rasti/razvoja podjetij,- kaj nam pri financiranju rasti/razvoja lahko pomaga članstvo v EU,
  • kaj mora podjetje vedeti o mednarodnih financah, če posluje tudi v mednarodnem okolju oz. če gre v poslovno ekspanzijo na tuje,
  • kaj mora vsak najmanj vedeti o globalnih financah,
  • obvladovanje različnih finančnih tveganj,
  • finančni trgi in njihova funkcija,- podjetnikom zanimive finančne oblike,
  • najsodobnejše oblike (viri) financiranja,
  • posredne proti neposrednim finančnim oblikam (instrumentom),
  • druga aktualna lokalna in mednarodna vprašanja s področja financ.

 

Ob koncu predmeta študent:

  • pozna pomen financ in finančne funkcije podjetja za podjetništvo,
  • spozna pomen in težo finančne funkcije podjetja v njegovem celotnem poslovanju,
  • razume najpomembnejše finančne institucije, njihov pomen in kako poslovati z njimi,
  • ve, kako zasnovati in organizirati financiranje rasti/razvoja podjetij in različne oblike le-tega,
  • pozna osnove mednarodnih financ,
  • spozna načine, kako obvladovati različna finančna tveganja in konkretne funkcije finančnih trgov,
  • spozna tiste vidike financ, ki so zanimive za podjetništvo v ožjem in širšem smislu,
  • pozna najsodobnejše oblike (vire) financiranja,
  • spozna posredne proti neposrednim finančnim (oblikam).

Izbirni predmet si izberete sami iz nabora ponujenih izbirnih predmetov. Vsebina predmeta je tako odvisna od izbrane tematike.