Nazaj na vse
IMG_3718
Uncategorized

Mladi in viralne digitalne kampanje

17. 10. 2025

V okviru projekta DIGITALENT so si mladi zamislili viralno digitalno kampanjo.

Cilj projekta? Povezati mlade, izobraževanje in gospodarstvo ter pokazati, kako pomembna sta digitalna pismenost in tehnična znanja v vsakdanjem življenju.

Sodelovali so strokovnjaki GEA College – Centra višjih šol.
➡️ Maja Blažeka je dijake Srednje ekonomske šole Roška popeljala skozi ustvarjanje digitalne kampanje – od prvotne ideje do končne izvedbe.
➡️ Jan Nalesnik je razkril skrivnosti spletnega bontona in pokazal, kako delovati varno na spletu.
➡️ doc. dr. Laura Fink je dijakom razložila, kako hitro najti zanesljive informacije in varovati svoje podatke.
➡️ mag. Roman Rehberger in Peter Zupančič pa sta jih opremila s praktičnimi triki za reševanje problemov.

Rezultat? Dijaki so odšli z novimi veščinami in idejami.

Povej prijatelju: