Obisk podjetij Incom Leone in Knof v okviru projekta Problemsko učenje študentov
V dneh 10. in 11. februarja 2025 smo skupaj s študenti ter pedagoškima mentorjema prof. Ajdo Fošner in prof. dr. Janijem Torošem obiskali podjetji Incom Leone v Ajdovščini in Knof v Krškem. Namen obiska je bil poglobljeno spoznavanje delovanja podjetij, njihovih izdelkov ter izzivov, s katerimi se soočajo v praksi.
Študentje so predstavnikom podjetij predstavili rezultate analize trga, ki podjetjema nudijo podporo pri sprejemanju odločitev in vpogled v trenutno stanje na trgu. Ob tem so v vsakem podjetju prejeli tudi konkreten raziskovalni izziv, ki ga bodo reševali v nadaljevanju projekta.
- V podjetju Incom Leone bodo študenti iskali odgovor na raziskovalno vprašanje: »Koliko vpliva na potrošniške odzive glede nakupa sladoleda – vsebina (navedbe o clean label sladoledu) in koliko oblika (navedbe o bolj okolju prijazni embalaži) na sami embalaži ter informacije v družbenih medijih?«
 - V podjetju Knof pa bodo razvijali predloge za najboljše marketinške strategije, in sicer na podlagi izsledkov nevromarketinških meritev potrošniških odzivov na izdelke iz reciklirane plastike ter s pomočjo foresight metod.
 
Obisk je bil izjemna priložnost za prenos znanja med podjetji in akademskim okoljem ter za neposredno vključitev študentov v reševanje realnih izzivov iz gospodarstva.


Povej prijatelju:









