Predstavitev monografije: NeuroMARKETING

NeuroMARKETING

 

Avtor: Jani TOROŠ
ISBN številka: 978-1-80006-533-8

 

Človeški možgani, ki sodelujejo pri vedenju potrošnikov, so po mnenju akademikov še precej nepoznan del človeškega telesa. Knjiga Neuromarketig je redek primer delovanje človeških organov pri procesu trženja v slovenskem jeziku.

Izraza nevro marketing in potrošniška nevro znanost uporabljamo za multidisciplinarno delo med ekonomijo, psihologijo in nevro znanostjo. Čeprav včasih vzbuja mistična pričakovanja se beseda nevro marketing uporablja, kot nova boljša metoda razumevanja potrošnikov. Je poglobljeno proučevanje vedenja potrošnika s pomočjo metod, ki so bolj poznane v medicini kot poslovnem svetu.

Knjiga opisuje meritve človekovega odziva na tržne dražljaje. Na poenostavljen način najdemo razlago o delovanju čutil in možganov. Opiše metode in meritve ter opremo, ki jo pri teh meritvah uporabljamo. Namen je, da bralca pritegne in vzpodbudi k nadaljnjem študiju in eksperimentiranju na tem področju. Opiše tudi delovanje kompleksnih in dragih naprav, ki se za možganske meritve uporabljajo ponekod v tujini. Bralcu krepi spoznanja, ki jih je do določene mere že srečal v preteklosti in odpira pot v nove raziskovalne sposobnosti, zahvaljujoč sodobni, hitro razvijajoči tehnologiji.

 

NAROČITE KNJIGO

 


Poglavja:


 

1.  Uvod
2.  Kaj je nevromarketing?
3.  Zakaj nevromarketing?
4.  Razmišljanje na dva načina
5.  Vzburjenje in čustva
6.  Vizualna pozornost
7.  Možgani
8.  Sestava in delovanje možganov
9.  Možgani, globje v notranjosti
10. Meritve odziva telesa
11. Naprave za merjenje odziva v možganih
12. Praktični primer eksperimenta

 


Avtor:


izr. prof. dr. Jani Ivan Toroš

 


Cena:


Knjiga obsega 159 strani

Cena je 22,00 €*

*Cena že vključuje DDV, ne vključuje pa morebitne poštnine.

Poštnina:

3,90 € (DDV je že vključen v ceno)

 

NAROČITE KNJIGO

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial