Predstavitev monografije: Vedenje potrošnikov v digitalni dobi

Vedenje potrošnikov v digitalni dobi

 

Avtorici: dr. Tanja RIHTARŠIČ in mag. Nataša MAKOVEC
ISBN številka: 978-961-6347-73-0

 

Vedenje potrošnikov je zelo široka ter uporabna tema in obsega temeljna znanja vsakega poslovneža in tržnika. Vedenje potrošnikov v digitalni dobi pa je tema, ki se bo razvijala in dopolnjevala na obstoječih znanjih. Nihče natančno ne ve, kakšna bo prihodnost. Vsa podjetja in vsi mi, kot posamezniki smo pred izzivom, kako se bomo prilagodili in uspešno transformirali.
Knjiga Vedenje potrošnikov v digitalni dobi vključuje temeljna znanja, klasičnim vsebinam pa sta avtorici dodali sodoben pridih in vpogled v svet in trende v vedenju spletnih potrošnikov, nove primere iz digitalnega sveta slovenske in tuje.
Knjiga je primerna za širok krog bralcev; ponudnike in potrošnike, dijake, študente in vse, ki vstopajo na področje digitalnega marketinga.

 

NAROČITE KNJIGO

 


Poglavja:


 

1. Vedenje potrošnikov
2. Dejavniki, ki vplivajo na vedenje potrošnikov
3.  Segmentacija potrošnikov
4. Nakupno vedenje potrošnika
5.  Model procesa potrošnikovega nakupnega odločanja
6. Vrste nakupnega vedenja
7.  Vpliv spleta na model potrošnikovega nakupnega odločanja
8. Etično potrošništvo
9. Zadovoljstvo in zvestoba potrošnikov
10. Raziskovanje vedenja potrošnikov

 


Avtorja:


dr. Tanja Rihtaršič
mag. Nataša Makovec

 


Cena:


Knjiga obsega 172 strani

Cena je 31,00 €*

*Cena že vključuje DDV, ne vključuje pa morebitne poštnine.

Poštnina:

3,90 € (DDV je že vključen v ceno)

 

NAROČITE KNJIGO

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial