Iztok SILA, MBA je višji predavatelj s področja marketinga. Na GEA Collegu (in še nekaj fakultetah in visokih šolah) predava že deseto leto, predvsem marketinške predmete.
Strokovne izkušnje je pridobival z delom v nekaterih vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Kasneje je bil vodja marketinga in odnosov z javnostmi v Založbi Mladinska knjiga, pred tem pa direktor Sektorja za marketing v Telekomu Slovenije. Zdaj je tudi sam podjetnik, lastnik in svetovalec pri Sila & Modic Consulting, kjer pomaga uspešnim slovenskim podjetjem presegati njihove cilje. Je tudi član Oglaševalskega razsodišča pri Slovenski oglaševalski zbornici.
Iztok Sila je bil s strani Društva za marketing Slovenije imenovan za »Marketinškega direktorja leta«.
Katja Trop, MBA v marketingu dela dobrih 17 let, tako v B2C kot B2B segmentu. Študirala je marketing in zaključila MBA, zaposlena pa je v večjem farmacevtskem podjetju. Pokriva mednarodne trge, predvsem rusko govoreče, vse do Mongolije. Nekaj časa je živela in delala v Moskvi.
Največji izziv ji predstavljajo strateške odločitve, kjer igra marketing izredno pomembno vlogo. Navdušujejo pa jo zgodbe blagovnih znamk, ki puščajo širši pečat v družbi. Tem temam posveča tudi velik del svojega izobraževanja.
Je mentorica številnim mladim, ki vstopajo na pot marketinga.
Na GEA College predava predmete iz marketinga in iz trajnostnih inovacij. Deluje tudi v vlogi predstojnice Katedre za marketing in digitalni marketing. Študentom se trudi predati veliko praktičnega znanja, ki pa sloni na teoretičnih konceptih, saj verjame, da je to najboljši način, da se izkoristi potencial marketinga za uspešnost podjetja (sama intuicija ni dovolj;)). V velik ponos in odgovornost ji je tudi 3-kratno priznanje za naj predavateljico – vsekakor se bo trudila uresničiti zaupanje in pohvale, ki ji jih študenti izkazujejo.