Nazaj na vse
DSC09654
Uncategorized

Prvi kamp za naslednike v družinskih podjetjih

21. 08. 2025

Kdo pravi, da je podjetništvo samo za odrasle?

V sodelovanju s SBC – Slovenski poslovni klub smo izvedli prvi kamp za naslednike v družinskih podjetjih, namenjen mladim med 13. in 17. letom starosti. Ti mladi odraščajo v podjetniškem okolju in si želijo nekoč tudi sami postati uspešni podjetniki. Kamp jim je ponudil priložnost, da skozi navdihujoče zgodbe, praktične delavnice in nepozabna doživetja spoznajo, kaj pomeni razmišljati podjetniško.

Prvi dan jih je navdušila Nuša Pavlinjek, direktorica podjetja ROTO Slovenija, ki je skupaj s svojo hčerko predstavila zgodbo o mednarodnem uspehu pri proizvodnji kajakov in kanujev. Njuna pripoved je združila podjetništvo, šport in vrednote trajnosti.

Popoldan so udeleženci kajake in kanuje tudi sami preizkusili ter zaveslali po Ljubljanici. Pri tej enkratni izkušnji sta se jim pridružila še olimpijski prvak v kanuju Benjamin Savšek in direktor Kajakaške zveze Slovenije Andrej Jelenc, ki sta s svojo energijo še dodatno navdušila mlade.

Drugi dan so se odpravili na obisk v podjetje Plastika Skaza, kjer sta jih skupaj s sinom Tijanom sprejela Tanja Skaza in ekipa podjetja. Mladi so spoznali pomen vrednot, povezovanja in osebne rasti v podjetništvu, pa tudi, kako pomembno je vodenje, ki temelji na medosebnih odnosih.

Za praktične veščine je poskrbel tudi Gregor Trebušak, ki je pripravil mini trening javnega nastopanja. Mladi so spoznali, kako samozavestno nastopiti pred občinstvom in katere trike uporabljajo izkušeni govorniki.

Mihael Leskovar iz GEA College Inkubatorja pa je pripravil delavnico Podjetniški način razmišljanja. Udeleženci so raziskovali, kako podjetniki uresničujejo svoje ideje, zakaj je vztrajnost ključna ter kako neuspehi in napake postanejo del uspešne poti.

Ob zaključku so mladi prejeli priznanja, a še pomembneje – domov so odnesli nova znanja, izkušnje in prijateljstva.

Povej prijatelju: