Zaposlitve

Prosto mesto: Uradni list RS zaposli tržnika/co (objava 6.8.2019)
Opis dela: Na Uradnem listu Republike Slovenije, d.o.o. iščejo tržnika ali tržnico z višješolsko izobrazbo ekonomske ali družboslovne smeri, ki ima vsaj že 9 mesecev delovnih izkušenj ter znanja s področja prodaje.
Aktivno govori slovensko in vsaj en svetovni jezik, obvlada delo z računalnikom in ima vozniški izpit B kategorije.

In kaj bo počel tržnik ali tržnica?
• načrtoval, usmerjal in usklajeval prodajne dejavnosti
• sodeloval pri organizaciji seminarjev, kongresov
• pospeševal prodajo
• načrtoval in organiziral prodajo s pomočjo ocen tržišča in evidenc prodaje
• pripravljal promocijska gradiva in trženjske akcije
• iskal nove kupce in ohranjal stik z obstoječimi
• pripravljal prodajne predloge in ponudbe za vse produkte Uradnega lista
• opravljal vsa finalna dela v zvezi z naročninami

Pogodbo bomo sklenili za določen čas, 12 mesecev.

Poskusno delo je 4 mesece, prijave pa pošljite do 11.8.2019 na e- mail andreja.peklenk@uradni-list.si.
Podjetje / Ustanova: Uradni list Republike Slovenije, d.o.o.
Kontakt: andreja.peklenk@uradni-list.si
Prosto mesto: Delo v Re Invest d.o.o.: pomoč v digitalnem marketingu (1.8.2019)
Opis dela: Naročnik: Re Invest d.o.o., Ljubljana.

Kaj obsega delo?
- Postavitev kampanj, oglasnih skupin in oglasov na Facebooku, Instagramu, Googlu in Linkedinu
- Redno spremljanje, analiza in optimizacija oglasov
- Priprava predlogov oglaševanja na podlagi rezultatov
- določitev buyer personas
- Strateško Komuniciranje z buyer personas
- Urejanje družbenih medijev

Katera znanja pričakujemo?
- Poznavanje Facebook Business Managerja
- Poznavanje Google orodij za oglaševanje in analitiko (Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager)
- Marketinško poznavanje oblikovanja oglasov
- Razumevanje kupca in ciljnih skupin za določeno blagovno znamko, storitev ali izdelek
- ostala analitična in strateška marketinška znanja, kot osnova za izvajanje aktivnosti digitalnega marketinga

Honorarno od doma z mesečnim honorarjem od 100 € do 300 €, odvisno od obsega del in zahtevnosti projekta in se dogovarja sproti.
Podjetje / Ustanova: Re Invest d.o.o.
Kontakt: Tomaž Uršič: ursic.tomaz@gmail.com ali osebno na 031238180
Prosto mesto: Prosto delovno mesto: Asistentka v računovodstvu in poslovni podpori (m/ž) (objava 19.7.2019)
Opis dela: Uzin Utz svoje vrste vabim zanesljive in novih izzivov željne sodelavce, da se pridružijo uspešni ekipi in sprejmejo izzive za kreativen razvoj in strateško rast.

Delovno mesto:
Asistent_ka v računovodstvu in poslovni podpori

Delovni izzivi:
• Opravljanje računovodsko – knjigovodskih opravil
• Pomoč pri vodenju glavne knjige in pomožnih poslovnih knjig
• Pomoč pri administrativnih delih in digitalizaciji poslovanja
• Skrb za čisto in urejeno okolje

Pričakujemo:
• Administrativno / poslovna izobrazba in znanje
• Poznavanje osnov računovodstva
• Sposobnost samostojnega in odgovornega dela v ekipi
• Natančnost in odgovornost
• Usmerjenost v iskanje rešitev in doseganje ciljev
• Aktivno znanje angleškega ali nemškega jezika
• Poznavanje Microsoft Dynamics NAV programa je prednost

Ponujamo:
• Zanimivo, dinamično in izzivov polno delo
• Visoko stopnjo fleksibilnosti in osebne odgovornosti
• Odlične možnosti osebnega in strokovnega razvoja na mednarodnem področju
• Dolgoročno zaposlitev za polni delovni čas

Prijavo na delovno mesto skupaj z CV v slovenskem in angleškem (ali nemškem) jeziku pošljite na e. naslov: hrm.si@uzin-utz.com
Podjetje / Ustanova: Uzin Utz
Kontakt: hrm.si@uzin-utz.com
Več o zaposlitvi: Priponka
Prosto mesto: Zaposlitev pri beglobal: Digital Marketing Specialist (21.5.2019)
Opis dela: Si digitalni navdušenec? Redno spremljaš nove trende na področju spletnega oglaševanja? Si izkušen v lijačenju kupcev in znaš novega obiskovalca pripeljati do rednega kupca? Si izkušen v postavljanju celotne oglaševalske strategije in se znajdeš v manjših budgetih, ki znašajo le nekaj 100€, pa tudi v večjih, kjer imaš na voljo več tisoč evrov mesečno? Potem si morda pravi za nas.

Kaj obsega delo?
- Postavitev kampanj, oglasnih skupin in oglasov na Facebooku, Instagramu, Googlu in Linkedinu
- Redno spremljanje, analiza in optimizacija oglasov
- Priprava predlogov oglaševanja na podlagi rezultatov
- Priprava poročil za naročnike
- Komuniciranje z naročniki
- Občasno urejanje družbenih medijev

Katera znanja pričakujemo?
- Poznavanje Facebook Business Managerja
- Poznavanje Google orodij za oglaševanje in analitiko (Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager)
- Poznavanje oblik oglasov
- Razumevanje kupca in ciljnih skupin za določeno blagovno znamko, storitev ali izdelek

Več o zaposlitvi: https://beglobal.si/zaposlitev/digital-marketing-specialist/

Če se najdeš v opisu in želiš postati del globalne ekipe, nam pošlji CV z referencami ali povezavo do tvojega Linkedin profila na info@beglobal.si
Podjetje / Ustanova: beglobal d.o.o.
Kontakt: info@beglobal.si
Prosto mesto: Mimovrste zaposluje: PPC JUNIOR SPECIALIST (objava 16.5.2019)
Opis dela: MIMOVRSTE TRENUTNO IŠČE: PPC JUNIOR SPECIALIST

Mimovrste ti omogoča:
- prijazno delovno okolje,
- izziv samostojnega oblikovanja in koordiniranja svojega dela,
- delo v sproščeni in motivirani ekipi sodelavcev,
- številne priložnosti za strokovni in osebni razvoj,
- stimulativno plačilo,
- soustvarjanje prihodnosti spletnega nakupovanja v Sloveniji in širše,
- delo v mednarodnem okolju,
- veliko novega znanja in vedenja,
- zaposlitev za določen čas 1 leto, s poskusno dobo 3 mesece in možnostjo podaljšanja za nedoločen čas.

Zaupali ti bodo:
- načrtovanje in pripravo vseh Google Adwords kampanj,
- razvoj, analiziranje in optimizacijo Google AdWords kampanj in drugih prodajnih akcij na spletu,
- analiziranje večkanalnega oglaševanja z uporabo Google Analyticsa,
- upravljanje in optimizacija oglaševanja na primerjalnikih cen,
- upravljanje in optimizacijo retargeting oglaševanja.

Izkušnje kažejo, da za uspešno opravljanje razpisanega delovnega mesta potrebuješ naslednje:
- najmanj VI. stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
- dobro poznavanje digitalnega marketinga (SEO, SEM, remarketing, social media, primerjalniki cen, display, video advertising,...),
- dobro poznavanje orodij Google Awords in Google Analytics,
- zaželjene izkušnje z upravljanjem in vodenjem različnih Google AdWords kampanj (search, display, youtube, retargeting, DSA, RLSA,...),
- odlično razumevanje spletne analitike z uporabo Google Analyticsa,
- aktivno znanje angleškega (govorno in pisno).

Tvojo predstavitev pričakujejo na elektronskem naslovu zaposlitev@mimovrste.si.
Podjetje / Ustanova: Mimovrste d.o.o.
Kontakt: zaposlitev@mimovrste.si
Prosto mesto: Zaposlitev pri Transport Finec d.o.o. (16.5.2019)
Opis dela: NUDIMO ZAPOSLITEV NAJBOLJŠIM DIPLOMANTOM / DIPLOMANTKAM

Si želite postati člen v uspešnem transportnem podjetju z dolgo tradicijo in jasno začrtano strategijo, v kateri bomo skupaj ustvarjali prihodnost transportne panoge.

Želite delati v urejenem delovnem okolju? Vas veseli delo z ljudmi in vas to še dodatno motivira? Veste, da so najbolj nemogoče ideje največkrat najboljše rešitve?

Opis delovnega mesta
- nadzor in spremljanje tovornih vozil
- dajanje navodil voznikom
- spremljanje nakladov in razkladov
- komunikacija s strankami
- vodenje potrebnih evidenc
- usklajevanje s sodelavci in zunanjimi partnerji

Nudimo
- stimulativno, redno plačilo
- dinamično, kreativno in odgovorno delo
- delo za polni delovni čas

Pričakujemo
- aktivno znanje angleškega ali nemškega ali italijanskega jezika
- kandidati z znanjem francoskega jezika imajo prednost
- sposobnost hitrega presojanja, opravljanja stresnega dela, odločnost
- visoka mera odzivnosti, samoiniciativnost in samostojnost

V kolikor ste pripravljeni sprejeti izziv in se pridružiti naši ekipi, vas vabimo, da se prijavite na mail gorazd@finec.si ali na naslov Transport Finec d.o.o., Taborska cesta 32a, 1290 Grosuplje.
Podjetje / Ustanova: Transport Finec d.o.o.
Kontakt: mail gorazd@finec.si
Prosto mesto: Zelenibiser zaposluje: vodenje lokala (objava 13.5.2019)
Opis dela: Si želiš postati del svojevrstnega podjetja, ki deluje v skladu z modernimi smernicami? Zeleni Biser išče osebo za vodenje lokala! 30h/teden

Tvoje ključne naloge
 prodaja izdelkov v naši fizični trgovini z zdravo prehrano,
 osnovna priprava hrane,
 svetovanje in pozitivno naravnana komunikacija s strankami,
 nabava/ sodelovanje z dobavitelji,
 urejanje in vodenje trgovine,
 skrb za čisto in urejeno delovno okolje.

Potrebna znanja
 dobro poznavanje sodobnih prehrambenih smernic in živil,
 znanje za pripravo hrane in pijače (če tega znanja nimaš, imaš pa voljo, te z veseljem naučimo tudi mi),
 organiziranost in natančnost
 dobro poznavanje standardov kakovosti in ustreznosti pripravljene hrane,
 dobre komunikacijske veščine in pripravljenost za delo s strankami,
 znanje angleškega jezika je prednost.

Kaj ti nudimo?
 urejen delavnik,
 redno plačilo,
 stimulacija,
 delo preko študentskega servisa ali napotnice in možnost kasnejše zaposlitve in napredovanja,
 delo v prijetnem, mladem in navdihujočem kolektivu, pod mentorstvom izkušene osebe,
 prijetno in urejeno delovno okolje v centru Celja,
 priložnost za dodatna izobraževanja in osebnostno rast,
 svobodo za lastno kreativnost in samostojnost.

Če se prepoznaš v opisu, ne oklevaj in nam pošlji svojo prijavo z življenjepisom in motivacijskim pismom na info@zelenibiser.si
Podjetje / Ustanova: Zeleni biser
Kontakt: info@zelenibiser.si
Več o zaposlitvi: Priponka
Prosto mesto: Job/Zaposlitev: Phone Sales + Translator + Customer Support Manager (23.4.2019)
Opis dela: English posting in PDF file.
Phone Sales + Translator + Customer Support Manager za češki, poljski, slovaški, italijanski in romunski trg @D4 WEB d.o.o. (mistermega .pl/ .cz/ .sk/ .it/ .ro/)

Kdo smo?
Hitro rastoče e-commerce podjetje, ki je v enem samem letu prišlo iz 0 do 10+ zaposlenih, 7 držav in dnevno odpošiljamo 300+ paketov. V zgoraj omenjenih trgih želimo dvigniti kakovost storitev, ki jih opravljamo, zato potrebujemo prav tebe!

Oblika zaposlitve: študentsko delo, redna zaposlitev, preko s.p.
Začetna bruto plača: 5€/h (bruto)+ preko študentskega servisa, preko s.p. po dogovoru

Naloge:
- pomoč strankam (odgovarjanje na emaile, FB sporocila, telefon…)
- prodaja preko live chata in telefona
- prevajanje vsebin za spletno stran za vse trga (mistermega .pl/ .cz/ .sk/ .it/ .ro/)

Zaželjena znanja:
- tekoče zananje češkega/poljskega/slovaškega/italijanskega/romunskega jezika
- ni pogoj, je pa zaželjeno poznavanje enega izmed helpdesk toolov (LiveChat, HelpScout, Zendesk…)
- komunikativnost
- in še enkrat komunikativnost!

Kaj nudimo?
Ekstremno fleksibilnost, delo od doma, nagrajevanje za rezultate, mentorstvo s strani naše ekipe…

Lokacija: Poslovna cona Komenda ali delo od doma
Delovni čas: Delavniki med 8.00 in 16.00, za praznike in vikende si prost/a!

Kako se prijaviti?
Prijavo nam prosim pošlji na email info@mistermega.eu, skupaj s tvojim opisom, izkušnjami, CVjem, LinkedIn profilom… Karkoli misliš da nas bo navdušilo! Za vsa dodatne vprašanja smo seveda na voljo tudi na info@mistermega.eu ali 041-600-093!
Podjetje / Ustanova: mistermega
Kontakt: info@mistermega.eu; tel. št.: 041-600-093
Več o zaposlitvi: Priponka
Prosto mesto: Zaposlitev pri APL: SKRBNIK STRANK (m/ž) (objava 8.4.2019)
Opis dela: Agencija za pospeševanje likvidnosti d.o.o. je ena izmed vodilnih nebančnih finančnih družb v Sloveniji na področju odkupa terjatev (faktoring). Poleg odkupa terjatev našim strankam nudimo tudi projektno financiranje, verižne kompenzacije in poslovno svetovanje. Zaradi povečanega obsega dela in širitve poslovanja v svojo ekipo vabimo komunikativnega, ambicioznega, odgovornega in znanja željnega SKRBNIKA STRANK M/Ž

Vaše delo bo obsegalo pomoč pri izvajanju odkupa terjatev in projektnega financiranja ter skrb za obstoječe in nove stranke. Delo bo potekalo v pisarni ter občasno tudi na terenu.
Pripravljali boste ponudbe in dokumentacijo za samo izvedbo posla ter svetovali strankam v zvezi z ostalimi storitvami Agencije za pospeševanje likvidnosti d.o.o.

Kaj iščemo?
• poznavanje poslovnih financ,
• profesionalnost, zanesljivost, samoiniciativnost, odgovornost, delavnost,
• komunikativno, visoko motivirano osebo z visoko strokovno ali univerzitetno izobrazbo ekonomske smeri,
• vozniški izpit B kategorije,
• dobro poznavanje orodij Microsoft Office.

Kaj nudimo?
• delo v mladem in dinamičnem kolektivu,
• pridobivanje novih znanj, izkušenj ter možnost kariernega razvoja,
• stalno izobraževanje na področju delovnega mesta,
• možnost uveljavljanja svojih idej, znanja in sposobnosti,
• stimulativno plačilo in stimulativno nagrajevanje,
• možnost redne zaposlitve v strokovnem timu.

V kolikor se želite pridružiti ekipi, iščete nove profesionalne izzive in ste pripravljeni na nove uspehe, pošljite svoj življenjepis najkasneje do 30. 4. 2019 na elektronski naslov: zaposlitev@apl-agencija.si
Podjetje / Ustanova: Agencija za pospeševanje likvidnosti d.o.o.
Kontakt: zaposlitev@apl-agencija.si
Več o zaposlitvi: Priponka
Prosto mesto: B&B hotel Park Ljubljana: receptor (29.3.2019)
Opis dela: V podjetju B&B Hoteli Ljubljana, turizem in hotelirstvo d.o.o. na lokaciji B&B hotel Park Ljubljana, Tabor 9, bomo v mesecu aprilu 2019 zaposlili osebo za delo receptor.

O delovnem mestu:
- delo potema v 3 izmenah
- znanje tujih jezikov je prednost, znanje angleščine pa pogoj
- računalniška pismenost (MS Office)
- osebna urejenost, proaktivnost, želja po napredku, sposobnost samostojnega razmišljanja... so zaželjeni

Začetek dela je april 2019 (po dogovoru), predhodno pa še do 7 dni spoznavnega uvajanja in spoznavanja z delom.

Zainteresirani kandidati se s CVjem in motivacijskem pismom javite na bojan.skol@hotelbb.com
Podjetje / Ustanova: B&B hotel Park Ljubljana
Kontakt: Bojan Sokol, bojan.skol@hotelbb.com

Osebni Kontakt:

Sporocite nam prosta mesta za prakso

Telefon: +386 1 5881 300

Faks: +386 1 5881 300

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial