Podjetniške delavnice

Kaj in zakaj?

Na brezplačnih podjetniških delavnicah Inkubatorja GEA College lahko pridobite koristna znanja in izboljšate svoje podjetniške kompetence.

 

Za koga?

Vsi dogodki so namenjeni inovativnim potencialnim podjetnikom (inovativni posamezniki, dijaki, študenti, pedagoški delavci, raziskovalci) ter novim in obstoječim podjetjem s potencialom hitre rasti (start-up).

 

Vabljeni na spletne delavnice:


1. Influencer marketing

Vsebina, ki jo ustvarijo  uporabniki, je 42 % bolj prepričljiva od vsebine, ki jo naredijo znamke in ima 6,9-krat višjo stopnjo engagmenta kot branded objave. Kako začeti in dobiti tako vsebino? Želite visok ROAS? Gradite community? Želite graditi vašo znamko in da vas bodo ljudje prepoznali, ko bodo kupovali vašo kategorijo? Potem se morate naučiti kako se uspešno dela z influencerji. Na delavnica bo poudarek na pristnosti  nano- in mikrovplivnežev. Na Epidemicu, od koder prihaja naša predavateljica, jih imajo v bazi več kot deset tisoč. Bazo s pomočjo umetne inteligence ves čas širijo. Ta jim pomaga poiskati pravšnje »ljudi s sosednje ulice«, ki bi določen izdelek lahko predstavili svojim sledilcem. Med drugim so do zdaj sodelovali z znamkami Wolt, Barbie, Pampers, Mali Junaki, Fisherprice, Mercator in Petrol.

 

Predavateljica: Nika Kristina Butina je direktorica in soustanoviteljica podjetja Epidemic, kjer podjetjem pomagajo poiskati učinkovite poti do končnega potrošnika s pomočjo vplivnežev. Sodelujejo z znanimi podjetji kot so Samsung, P&G, Wolt, Hooray Heroes. Skupaj so ustvarili že več kot 1,000 kampanj in dosegli več kot 180 Miljonov ljudi. Že pri 21-ih letih je ustanovila svoje prvo podjetje, ki je z mobilno aplikacijo Boomerang prodrlo na azijske trge. Zmagala je tudi na tekmovanju Eureka Innovest in bila povabljena na Young Global Leadership Summit na Florido in na Startup & Talent Exhibition v Silicon Valley.

 

Datum: 11. 10. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 


Pretekli dogodki:

Naredil sem najboljši produkt na svetu,… ki ga nihče ne želi kupiti!

Vse se začne in konča z našimi kupci. Med delavnico bomo na praktičnih primerih pokazali, zakaj je pomembno, da spoznamo svoje kupce, jih vključimo v svoj razvojni proces in na koncu svoje produkt oz. storitev pozicioniramo tako, da ga bodo razumeli in kupili.

 

Vsebina delavnice:

  • Stranke so edini vir prihodkov našega podjetja, zato so ključne za naš obstoj
  • Stranke moramo odlično poznati, zato da jim prinesemo vrednost, za katero so pripravljeni plačati
  • Stranke ne kupujejo produktov (storitev), ki jih ne razumejo
  • Pozicioniranje zagotovi, da naš produkt (storitev) stranke razumejo
  • Brez dobre pozicije na trgu se tudi najboljši produkt na svetu ne bo prodajal.

 

Predavatelj: Andrej Peršolja, growth marketer in strokovnjak na področju pozicioniranja. Svoje znanje in izkušnje je nabiral s pomočjo podjetja Creative Solutions, s katerim so osvojili trg ZDA, kjer ponujajo storitve navidezne in obogatene resničnosti ter pri projektu KOBI. KOBI je mobilni e-bralnik, ki otrokom z disleksijo pomaga pri učenju branja. Danes Andrej svoje znanje ponuja svoje znanje v obliki svetovanj, mentoriranj ter predavanj in podjetniških delavnic.

 

Datum: 28. 9. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

LinkedIn za podjetnike – kako ga učinkovito uporabljati

Na webinarju bomo naredili pregled čez aktivnosti, ki so pomembne, da na LinkedInu ustvarjamo poslovne priložnosti: urejanje profila, mreženje, pisanje vsebin, kako LinkedIn uporabiti za povečanje posla …

Spoznali bomo dobre in slabe prakse, ki bodo dale kompas uporabi LinkedIna. Namenili bomo tudi čas za individualna vprašanja.

 

Vsebina delavnice:

  • urejanje LinedIn profila,
  • mreženje,
  • pisanje vsebin,
  • proces za pridobivanje poslovnih sestankov.

 

Predavateljica: Manca Korelc je strokovnjakinja za družbeno omrežje LinkedIn in ena najglasnejših ambasadork te platforme v Sloveniji. Podjetjem v B2B sektorju že skoraj 5 let pomaga zapisati in doseči cilje komunikacije na LinkedInu, predvsem na področju marketinga, prodaje in znamke delodajalca. V zadnjih 8 letih je izvedla več kot 455 nastopov ter izdala knjigo LinkedIn by the Book. Svoje ljubezni do pisanja, raziskovanja skritih kotičkov Slovenije in kolesarjenja je združila v projekt Moja jezera, v katerem s kolesom ali peš obiskuje vsa slovenska jezera. Za projekt je prejela več nagrad ter o projektu spregovorila za številne medije, izdala pa je tudi knjigo The Slovenia Lakes.

 

Datum: 27. 9. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Recept za uspešno spletno prodajo

Za uspešno spletno prodajo je potreben odličen spletni marketing in dobra uporabniška izkušnja. Na delavnici boste izvedeli kako se spletne prodaje lotevajo v podjetju Malinca.

 

Vsebina delavnice:

  • razlaga ključnih pojmov spletnega marketinga.
  • Priprava marketinškega akcijskega načrta.
  • Osnove razvoja blagovne znamke preko spleta.
  • Pregled in določanje možnih KPI-jev (ključni indikatorji uspeha)
  • Razporeditev in optimizacija delovnega časa in denarja.
  • Segmentiranje kupcev in ciljne skupine.
  • Faze nakupnega procesa in kako razviti dobra uporabniško izkušnjo.
  • Pregled glavnih prodajnih elementov vsake spletne trgovine.
  • Grajenje baze kontaktov potencialnih strank preko spleta.
  • Pregled spletnih aplikacij in modulov za povečanje spletne prodaje.
  • Pregled spletnih prodajanih kanalov.
  • Pregled orodij za merjenje rezultatov in analitik

 

Predavateljica: Nastja Kramer Pesek je ustanoviteljica in solastnica podjetja Malinca.
Zgodba Malince se je pričela leta 2013, ko sta si Nastja in soustanoviteljica Andreja od staršev sposodili 7.500 € za ustanovitev podjetja in iz svojih hobijev in znanj razvili spletni posel. Malinca je že nekaj let zapored prejela tudi nagrado za spletnega trgovca leta. Malinca je danes blagovna znamka z zdravo prehrano, prehranskimi dodatki in naravno kozmetiko, ki jim zaupa že več kot 350.000 Slovencev, Hrvatov, Italijanov, Avstrijcev in Nemcev. V ponudbi imajo približno 90 različnih izdelkov, ki so plod lastnega razvoja. Hkrati pa je Malinca tudi portal z nasveti za zdravo življenje in enostavnimi, preizkušenimi recepti za vsak dan. Njihovi izdelki so na voljo na spletu in v prodajalnah DM, drogerijah TUŠ, hipermarketih Mercator ter ostalih. Nastja svoja znanja pogosto deli med številne podjetnike in ostale željne znanja s področja podjetništva, marketinga in zdravega načina življenja.

Datum: 21. 9. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Kako izkoristiti Facebook v poslovne namene

Ali Facebook sploh še deluje? Kljub porastu drugih družbenih omrežij je Facebook še vedno največji, z 2,7 milijarde aktivnih mesečnih uporabnikov, v primerjavi z 1 milijardo aktivnih uporabnikov TikToka. Še vedno je Facebook učinkovita platforma za prepoznavnost in prodajo mnogih podjetij v svetu.

Generacija Z prevzema nadzor nad družbenimi mediji, zato tudi milenijci preusmerjajo svojo pozornost na nove platforme, kot je TikTok. Ampak trenutno Facebook še vedno velja za zelo pomemben del prodajnega procesa veliko podjetij.

 

Vsebina delavnice:

  • Facebook trendi,
  • kakšna je prihodnost Facebooka,
  • osnove, kaj je potrebno za uspeh na Facebooku,
  • vrste Facebook profilov in kako jih opremiti, da pritegnejo pozornost,
  • vrste objav, ki trenutno delujejo,
  • kako delujejo Facebook algoritmi in pravila,
  • orodja, ki vam pomagajo pri organizaciji in avtomatizaciji dela na Facebooku,
  • osnove Facebook oglaševanja.

 

Predavateljica: Tanja Ciglarič je marketinška strokovnjakinja, dobra poznavalka družbenih omrežij, mentorica in podjetnica. Je izkušena marketinška svetovalka z več kot 14 letnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Z blagovno znamko Marketing malih podjetij pomaga številnim podjetjem pri svetovanju in pridobivanju novega znanja iz področja marketinga, v zadnjih letih pa se je posebej specializirala za marketing na družbenih omrežjih. S praktičnimi delavnicami in seminarji želi podjetnikom približati digitalni svet, ker opaža, da še veliko podjetij nima urejene digitalne prisotnosti.

 

Datum: 20. 9. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

#Instagram za startup in zrela podjetja – zakaj Instagram in kako ga obvladovati

Instagram je trenutno eden najbolj uporabljanih platform družbenih omrežij in se stalno razvija ter spreminja. Uporaba take platforme za promocijo podjetij ima čisto drugačne lastnosti, kot pa jih poznamo, če ga sami uporabljamo za osebne namene. Kreiranje strategij, ki prinašajo rezultate, so odvisni od vsebin, optimizacije in tudi strategije promocije nasploh. Vedeti moramo, kaj od Instagrama želimo. Je to direktno povečanje prodaje (ali celo prodaja), kanal za pridobivanje novih kontaktov, širjenje ideje, ki pomeni gradnjo blagovne znamke, podporo uporabnikom, večanje lojalnosti kupcev.

 

Vsebina delavnice:

  • uvod v družbena omrežja,
  • uporabniki in komunikacija,
  • algoritem platforme in strategije,
  • analitika in planiranje objav (pogledamo Insights in kaj to pomeni),
  • operativa objav (kako delamo),
  • prepoznati mesto družbenih omrežij v marketing strategijah in pomen za podjetja,
  • spoznati Instagram in način komuniciranja,
  • razumeti algoritem in kako Instagram deluje
  • uporabni primeri in nasveti

 

Predavatelj: Mitja Košak  predava vsebine, ki so vezane na marketing, internet in kreativnost na več fakultetah, na GEA College predmet Upravljanje družbenih omrežij. Vodi lastno marketing agencijo in predava to, kar dela. Magistriral iz vedenja potrošnikov pod vplivom interneta in socialnih omrežij. Na delavnici se bo pridružila sodelavka, ki vodi Instagram profile podjetjem ter iz prve roke pokazala delo in uporabo platforme.

 

Datum: 13. 9. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

TikTok – Organske vsebine, oglaševanje in študija primera

Na webinarju bomo pregledali zakaj in kako lahko prisotnost podjetja na TikToku ustvari boljšo podobo znamke v očeh potrošnikov, kakšne so možnosti oglaševanja, ali se cena oglaševanja razlikuje glede na ostale kanale družbenih medijev, kaj so SparkAds, obdelali bomo študijo primera slovenskega podjetja ter na praktičnem primeru postavili kampanjo.

 

Vsebina delavnice:

  • prisotnost na TikToku vpliva na podobo znamke,
  • Kakšni videi delujejo,
  • kaj uporabniki iščejo na TikToku,
  • TikTok Ads Manager predstavitev,
  • Spark Ads ter njegove prednosti in slabosti,
  • študija primera slovenskega podjetja

 

Predavateljica: Klavdija Zimmer dela v digitalnem marketingu v podjetju Mali Junaki, kjer vodi oglaševanje na TikToku. Na fakulteti za podjetništvo Gea College je diplomirala iz podjetniške smeri ter pridobila certifikat Strokovnjak digitalnega marketinga (DMI). V prostem času skrbi za svoja psa, enemu izmed njih vodi tudi TikTok profil. Digitalni marketing je njena strast, uživa v planiranju in optimiziranju kampanj ter kreiranju vsebin za TikTok.

 

Datum: 9. 9. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

Kako hitro do rezultatov s pomočjo email marketinga

Email lahko ustvarja do 44x ROI (return on investment), če ga uporabljate pametno in pravilno. Večina pa ga jemlje bolj kot obvezo in ne kot kanal za ustvarjanje prihodkov.
Na tem webinarju si bomo pogledali nekatere dobre prakse email marketinga, katera orodja uporabljati in kako si s pomočjo avtomatizacij olajšati delo.

 

Vsebina delavnice:

  • izbrati prava orodja za email marketing,
  • postaviti ključne avtomatizirane kampanje,
  • ustvariti email marketing koledar,
  • analizirati in optimizirati kampanje,
  • vzdrževati baze in segmentirati občinstvo.

 

Predavatelj: Žiga Berce je strokovnjak digitalnega marketinga z več kot 8 let izkušenj tako v B2B kot tudi B2C industrijah. Uspešno je vodil in pomagal pri več kot 30 crowdfunding kampanjah, ki so skupaj zbrale preko dveh miljonov evrov. O digitalnem marketingu in crowdfundingu je predaval na več kot 30 dogodkih, konferencah in delavnicah. Sedaj pa je vodja marketinškega oddelka pri podjetju Taia.

 

Datum: 8. 9. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta

Lahko ste razvili neverjeten produkt, ki je tehnično najbolj napreden, vendar brez dostopa do pravega trga boste izgubili. Žalostna zgodba, ki se vedno znova ponavlja je, da veliko podjetje z boljšim sistemom distribucije, lansira nekaj kar je podpovprečno in zmaga. Prav zato prihod na trg vedno prekaša še tako dober produkt.

Če razumemo pomen strategije prihoda na trg in kako zgradimo ustrezen motor za prihod na trg, še preden lansiramo nov produkt ali odpremo nove trge ali nove prodajne poti, bomo s tem dobili enkratno prednost pred konkurenco. Prihod na trg temelji na močni skladnosti produkta in trga ter odlični distribuciji. Strategija prihoda na trg je tako pomembna zato, ker brez nje ni dolgoročne rasti.

Vsebina delavnice:

  • kako se lotimo prihoda na trg,
  • pomen strategije prihoda na trg,
  • grajenje našega motorja za prihod na trg,
  • izvedba in praksa.

 

Predavateljica: ​​Jasna Klemenc se več kot 25 let ukvarja s prihodom na trg. Na globalni ali lokalni trg je lansirala več kot 20 povsem novih produktov v več kot 7 različnih industrijah tako v B2C kot v B2B, vključno z B2B2B. Izvedla je 1.000+ planov prihoda na trg od storitev, rešitev do fizičnih produktov. Njen članek Zakaj je izjemna strategija prihoda na trg boljša od odličnega produkta je eden izmed najbolj označenih na Mediumu. Facilitira tako brand kot dizajn sprinte in coacha ustanovitelje in kreatorje za prihod na trg. Zase pravi, da je dizajner za prihod na trg. Odlično poznavanje tako produktnega vodenja kot celotnega marketinga in delo tako v korporacijah kot startupih, ji je omogočilo, da je izoblikovala ponovljiv pristop, kako se hitro in z najmanj truda lahko infiltriraš na katerikoli trg lokalno ali globalno. Zato je razvila Obvladaj E-mreženje spletni tečaj, ki ga poučuje na Maven.

 

Akademija Storytelling – ker zgodba privlači, razjasni in prepriča (1. in 2. del)

Človek je od nekdaj svoja ključna sporočila oplemenitil z zgodbo, ki so tako postala jasna, razumljiva in zapomljiva. Zgodbe so bile, so in bodo ostale univerzalni instrument komuniciranja. Pojavljajo se povsod, v poslu, umetnosti, raziskovanju, prostem času, športu, vzgoji in izobraževanju, pri nastopanju, prepričevanju, pogajanjih, kreiranjih oglasnih sporočil … Vsak trenutek je primeren za zgodbo in vsak trenutek je lahko zgodba.

 

Vsebina delavnice:

  • zgodba (digitalna ali analogna) kot sredstvo komuniciranja
  • dramaturgija zgodbe in ključne besede
  • humanizacija zgodbe kot element čustvene povezave
  • pretvorba suhoparnih podatkov v zanimivo zgodbo
  • naslov zgodbe pritegne ali odbije
  • pisanje zgodb kupcev, dobaviteljev in drugih

 

Predavatelj:  dr. Andrej Pompe – svojo profesionalno pot je začel kot tržni raziskovalec in vodja sejemske dejavnosti v podjetju Iskra. Za tem ga je za kratek čas je odneslo v svet oglaševanja, kjer je svojo kariero začel kot direktor projektov v oglaševalski agenciji Studio Marketing, kasneje pa tudi kot marektinški direktor v računalniškem podjetju Hermes Plus. Leta 1991 je skupaj s partnerjema ustanovil agencijo za tržne komunikacije Formitas BBDO, kjer je dobro desetletje opravljal delo kreativnega direktorja. V zadnjih letih pa v Fomitasu deluje kot svetovalec za strateška komunikacijska vprašanja. Je predsednik in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter predavatelj na GEA College – Fakulteti za podjetništvo in Centru višjih šol. Leta 2004 je bil skupaj s sodelavci izvajalec prve študije brandinga v Sloveniji, veliko študij s področja trženja in brandinga pa je strnil tudi v strokovne članke in knjige. Leta 2014 je doktoriral na temo Znamke mesta. Kot predavatelj se redno udeležuje različnih okroglih miz, predavanj in simpozijev, sodeluje pa tudi v strokovnih komisijah in žirijah. Je idejni vodja projekta Štartaj Slovenija, v sodelovanju s Sparom. Svojo ustvarjalnost pa rad izraža tudi skozi glasbo.

 

Kako hitro do rezultatov s pomočjo email marketinga

Email lahko ustvarja do 44x ROI (return on investment), če ga uporabljate pametno in pravilno. Večina pa ga jemlje bolj kot obvezo in ne kot kanal za ustvarjanje prihodkov.
Na tem webinarju si bomo pogledali nekatere dobre prakse email marketinga, katera orodja uporabljati in kako si s pomočjo avtomatizacij olajšati delo.

 

Vsebina delavnice:

  • izbrati prava orodja za email marketing,
  • postaviti ključne avtomatizirane kampanje,
  • ustvariti email marketing koledar,
  • analizirati in optimizirati kampanje,
  • vzdrževati baze in segmentirati občinstvo.

 

Predavatelj: Žiga Berce je strokovnjak digitalnega marketinga z več kot 8 let izkušenj tako v B2B kot tudi B2C industrijah. Uspešno je vodil in pomagal pri več kot 30 crowdfunding kampanjah, ki so skupaj zbrale preko dveh miljonov evrov. O digitalnem marketingu in crowdfundingu je predaval na več kot 30 dogodkih, konferencah in delavnicah. Sedaj pa je vodja marketinškega oddelka pri podjetju Taia.

 

Datum: 20. 6. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Jaz kot blagovna znamka

Vsak, ki se podaja na pot podjetništva prej ali slej spozna, da je edini način, da stopi iz množice in se hkrati diferencira od ostalih ta, da v vsem kar počne da več sebe. Več tega kar je, to je njegova edinstvenost. In če jo poznate, jo lahko živite in če jo živite so okrog vas ljudje in stranke, ki cenijo in so prepoznale vašo edinstvenost. Takrat je vse tisto kar počnete pomembno, je vaše poslanstvo, vaš smisel, ki napaja vas in ljudi okrog vas. Osebna blagovna znamka posega prav na to področje. To, kdo ste, je jedro vaše osebne blagovne znamke. Ko najdeš svojo osebno blagovno znamko in jo vpelješ v vse vidike svojega delovanja postaneš neverjetno privlačen in zapomnljiv. Kajti bolj kot boste izražali sebe, bolj boste to omogočali tudi drugim.

 

Vsebina delavnice:

  •  kaj je osebna blagovna znamka,
  • osnovni pojmi o osebnosti in samopodobi,
  • 3 koraki do izgraditve osebne blagovne znamke,
  • vprašanja, ki nam pomagajo na poti spoznavanja sebe.

 

Predavatelj: dr. Andrej Pompe – svojo profesionalno pot je začel kot tržni raziskovalec in vodja sejemske dejavnosti v podjetju Iskra. Za tem ga je za kratek čas je odneslo v svet oglaševanja, kjer je svojo kariero začel kot direktor projektov v oglaševalski agenciji Studio Marketing, kasneje pa tudi kot marektinški direktor v računalniškem podjetju Hermes Plus. Leta 1991 je skupaj s partnerjema ustanovil agencijo za tržne komunikacije Formitas BBDO, kjer je dobro desetletje opravljal delo kreativnega direktorja. V zadnjih letih pa v Fomitasu deluje kot svetovalec za strateška komunikacijska vprašanja. Je predsednik in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter predavatelj na GEA College – Fakulteti za podjetništvo in Centru višjih šol. Leta 2004 je bil skupaj s sodelavci izvajalec prve študije brandinga v Sloveniji, veliko študij s področja trženja in brandinga pa je strnil tudi v strokovne članke in knjige. Leta 2014 je doktoriral na temo Znamke mesta. Kot predavatelj se redno udeležuje različnih okroglih miz, predavanj in simpozijev, sodeluje pa tudi v strokovnih komisijah in žirijah. Je idejni vodja projekta Štartaj Slovenija, v sodelovanju s Sparom. Svojo ustvarjalnost pa rad izraža tudi skozi glasbo.

 

Datum: 22. 6. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Nevroznanost in management sprememb

Izsledki raziskav nevroznanosti nam pokažejo stresne stimulatorje pri uvajanju sprememb in posledice njihovega delovanja na motivacijo in učinkovitost delovanja. Model SCARF je preprosto in učinkovito orodje za boljše upravljanje sprememb pri sebi in sodelavcih.

 

Vsebina delavnice:

  • odziv možganov na spremembe.
  • zakaj sprememb ne maramo?
  • Model SCARF – upravljanje 5 področij vpliva sprememb pri sebi in drugih
  • primeri parktične uporabe modela SCARF

 

Predavateljica: Polona Zupančič je predavateljica, svetovalka in moderatorka ima bogate izkušnje iz komercialne prakse, v slovenskih podjetjih je izvedla več kot 500 treningov in usposabljanj na področju prodaje, poslovne komunikacije, pogajanj in reševanja problemov s strankami.

 

Datum: 23. 6. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

V zakulisju Google Ads oglaševanja

iOS14 posodobitev je za Facebook oglase imela usodne posledice, ki marsikateremu podjetju povzročajo veliko težav pri optimizaciji in ohranjanju profitabilnosti.
V tem obdobju ponovno stopa v ospredje Google Ads, ki z novimi rešitvami ponuja stabilno, dobičkonosno in zanesljivo oglaševalsko orodje. Spoznali boste najnovejše Google Ads rešitve, za katere Google pravi, da so oglaševanje prihodnosti. Izvedeli boste zakaj merjenje konverzij vedno nastavimo skozi Google Ads platformo in ne skozi Google Analytics. Naučili se boste kako izmeriti konverzije. Postavili bomo Google search kampanjo. Postavili bomo performance max kampanjo.

 

Predavatelj: Damjan Avsec – k mizi prinaša več kot 10 let izkušenj digitalnega marketinga. Je marketing direktor podjetja Qonverto, kjer razvijajo in širijo blagovne znamke na spletu. Kot vodja digitalnega oglaševanja v Studiu Moderna je s svojo ekipo podrl internetne prodajne rekorde in povečal prodajni delež internih kanalov. Je tudi predavatelj z lastnim učnim načrtom na Fakulteti za podjetništvo Gea College.

 

Datum: 13. 6. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Introducing NLP ( Neuro Linguistic Programming) – skills for understanding and influencing people

Some people appear more gifted than others. NLP, one of the fastest growing developments in applied psychology, describes in simple terms what they do differently, and enables you to learn these patterns of excellence. NLP offers the practical skills used by outstanding communicators.
Excellent communication is the basis of creating excellent results.
NLP skills are proving invaluable for personal development and professional excellence in counseling, education and business.

 

During workshop, you will be discussing:

  • How to create relationships of understanding and trust with others
  • Influencing skills
  • How to think about and achieve the results you want
  • The art of asking key questions

 

Lecturer:  Snježana Kupreš is an experienced Professional Sales and NLP Trainer & Mediator with a demonstrated history of working in the service industry. Skilled in Sales, Negotiation, Mediation, Communication, Neuro Linquistic Programming (NLP). She has more than 23 years working experience in sales, 10 years of experience as a trainer in field of sales, negotiation and Neuro Linguistic Programming. She also works as a mediator. More on: www.metanoia.hr 

 

Datum: 20. 4. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

Predavanje bo v celoti potekalo v angleškem jeziku.

 

Oprema za uspeh

Raziskovanje sebe in osebni preboj. Dobili boste dnevne prakse, ki delujejo takoj. Delavnica je interaktivna, zato pripravite list in pisalo.

 

Vsebina delavnice:

  • Kaj so nezavedna omejujoča prepričanja, ki nas ovirajo na naši poti k uspehu? Kako nastanejo? Kako jih prepoznamo, ozavestimo in spremenimo s tehnikami NLP?
  • Kako se odločamo v življenju?
  • Zakaj je pomembna sproščenost?
  • Učljiv odnos, zakaj ga podjetnik nujno potrebuje?
  • Kaj naredimo ko se zataknemo in ne vemo kako naprej?
  • Kaj je pomembno, da razumeš, ko se pogovarjaš z drugo osebo?
  • Kaj so temelji prodaje ali predstavitve, česa se je dobro zavedati?
  • Kam te pripelje radovednost?
  • Cilji – zakaj jih rabiš? Kaj storiti, ko ne moreš slediti zastavljenemu cilju?
  • Zakaj pride do medsebojnih konfliktov in kako reševati konflikte?

 

Cilji delavnice:

  • Zrušiti nezavedna omejujoča prepričanja.
  • Oblikovati nova prepričanja, ki te podpirajo.
  • Pridobitev uporabnih praks, za delo po delavnici.

 

Predavateljica: Ivana Hevka je NLP (nevro lingvistično programiranje) master coach, z 20- letnimi izkušnjami v projektnem vodenju timov, kjer je delovala kot organizatorka dela in dogodkov, kot mentorica in motivatorka prodajnih in vodstvenih kadrov. Pomagala stotinam ljudi, da so presegli svoje omejitve in dosegli (ne)pričakovane uspehe. Njeno posebno področje je osebni coaching, v katerem spremlja podjetnike pri izboljšavah na področjih kot so: poslovna pogajanja, sestanki z zaposlenimi, dnevna miselna naravnanost, komunikacija in uvajanje novih navad.

 

Datum: 7. 4. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Everything is negotiable! How to succeed by negotiating.

How negotiating skills help in entrepreneurship and our daily life? Can we win any negotiations? How to steer out of a deadlock and how to handle objections?

We will define four steps of successful negotiation, look into best practices for difficult conversations, tricks from psychology to use in daily negotiation and how to negotiate sales contracts. The workshop requires your participation in roles plays to put into practice everything we discuss.

During workshop, you will be discussing:

  • Successful negotiation in four steps
  • How to steer out of a deadlock?
  • Best practices for difficult conversations
  • Disruptive negotiation tactics and how to deal with them
  • How to close the sale at a high price and make your client happy?

Lecturer: Karina Collis has accumulated over 20 years of entrepreneurship, sales and international business development experience, working for global blue-chip software and information services companies. Her expertise includes negotiating complex infrastructure projects aimed at transforming underdeveloped financial markets. Karina is the founder of Liinea Sales Advisory, a consultancy helping growth businesses to structure scalable sales processes and the founder and CEO of Dialllog, relationships and collaboration platform for investment teams. Karina completed an Executive MBA at ESCP (2019), the leading European business school. She also holds a Master’s degree in International Economics from London Metropolitan University. She studied Negotiation at Harvard University.

 

Datum: 22. 3. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

Predavanje bo v celoti potekalo v angleškem jeziku.

 

Be a Pro at Startup Sales and Marketing

Learn the fundamental steps to successful sales and marketing for your new business.

The only way you can be successful in your new business is to know your target market, know your product or service, and understand how to effectively market and sell to your customers. This webinar will get you on your way by covering the basics and offering you the necessary steps to market and sell your way to success.

 

During workshop, you will be discussing:

  • Identifying and segmenting your market.
  • Characterizing your ideal target customer.
  • Reaching your customer through effective marketing and branding.
  • Selling your product or service.
  • Managing the sales process.

 

Lecturer: George Deriso – entrepreneur, consultant, mentor and professor of entrepreneurship at the University of Colorado, Leeds School of Business.

 

Datum: 15. 3. 2022

Trajanje: od 15.00 do 18.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

Predavanje bo v celoti potekalo v angleškem jeziku.

 

StartUp zajtrk: Džungla Plants

Pogovarjali se bomo z ustanoviteljicama slovenske spletne trgovine s sobnimi rastlinami – Tjašo Jarc in Tilyen Mucik iz podjetja Džungla Plants. Ideja se jima je porodila med karanteno, do njene uresničitve pa je minilo le nekaj mesecev, saj je spletna trgovina zaživela v začetku junija 2020. Mladim svetujeta: »Pomembno je delati z ljubeznijo. Ne samo, da zato vsako jutro z veseljem vstaneš, ampak to vidijo in cenijo tudi drugi.« Sami sta prepričani v poslanstvo svojega dela, saj se zavedata, da delata nekaj dobrega in uživata v polepšanju prostorov. Pogovarjali se bomo o njuni poslovni poti, vzponu in rasti ter načrtih za prihodnost. Odgovarjali pa bosta tudi na vaša vprašanja.

Datum: 7.3.2022

Trajanje: od 9.00 do 10.30

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Kako do učinkovitih in kreativnih rešitev vaših izzivov?

Opis: 

“Večkrat nam spodleti zato, ker rešujemo napačen problem, kot pa zato ker imamo napačno rešitev.” – Russell L. Ackoff

Na naših poslovnih poteh se vsakodnevno soočamo z izzivi – tako lastnimi kot tudi z izzivi na trgu, katere rešujejo naši produkti in storitve. Zelo pogosto pa naše rešitve le blažijo simptome problemov, brez da bi naslovile pravi vzrok, s čimer lahko dolgoročno situacijo še poslabšamo. Zato je za večji uspeh, več zadovoljstva in boljši vpliv na družbo in okolje ključno poglobiti razumevanje izzivov in jih reševati celostno.

Na delavnici boste pridobili:

  • Zelo uporabno metodologijo za celostno reševanje izzivov
  • Orodja za spodbujanje ustvarjalnih idej
  • Praktične izkušnje

Datum: 10.2.2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Predavatelj: Ram Dušič Hren je fizik in podjetnik, ki v svojem podjetju Bright3r združuje strast do trajnostnega razvoja in ustvarjalnega pristopa k poslu z izkušnjami na področjih razvoja inovativnih poslovnih modelov in vodenja delavnic. V preteklosti je deloval v raziskovalnem delu, zagonskih podjetjih in v eni največjih globalnih tehnoloških korporacij. V svojih programih na zelo interaktiven način združuje svoje lastne pristope z uveljavljenimi disciplinami kot so Design Thinking, Systems Thinking in Creative Problem Solving.

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Finance za startupe

Opis: 

Delavnica bo omogočila vsem udeležencem pregled finančnih vsebin za lažje razumevanje poslovanja, finančnih posledic in planiranja. Fokus bo na high-level pregledu tistih vprašanj in vsebin, ki startupom in malim podjetjem največkrat predstavljajo izziv.

Cilji:

  • osnove računovodstva
  • osnove denarnega toka
  • poslovni načrt
  • finančni načrt
  • nasveti kako komunicirati in uporabiti finančni načrt

Datum: 21.12.2021

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Predavatelj: Matjaž Petrič je finančni strokovnjak z 20+ let delovnih izkušenj iz korporativnega in privatnega podjetniškega okolja.

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Secrets of Entrepreneurial Finance

Want to be a successful entrepreneur? Learn the financial basics that every entrepreneur needs!

What you’ll learn on a workshop? Actions to take BEFORE you start your company, how to manage cash flow, how to build a financial model, raising capital and making a successful exit.

Description of a workshop:

  • managing finance starts BEFORE you establish your company
  • after you have established your company
  • managing ongoing accounting and bookkeeping
  • building a robust financial model
  • affordable loss
  • building a budget
  • pitching to investors
  • managing growth

Lecturer: George Deriso – entrepreneur, consultant, mentor and professor of entrepreneurship at the University of Colorado, Leeds School of Business.

 

Datum: 14.12.2021

Trajanje: od 15.00 do 18.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

Predavanje bo v angleškem jeziku.

 

Dan odprtih vrat Inkubator GEA College

Opis: 

Inkubator GEA College vabi na Dan Odprtih vrat, kjer boste spoznali;

  • kaj je podjetniški Inkubator?
  • kako se lahko včlanite in kako vam lahko Inkubator pomaga na poslovni poti?
  • pogled Inkubatorja v prihodnost
  • prisluhnete najbolj inovativnim inkubiranim podjetjem Inkubatorja GEA College
  • pridite tudi Vi in predstavite svojo idejo*
  • sodelujete na okrogli mizi z mednarodnim investitorjem (pogovor bo potekal v slovenščini)

Mi že verjamemo v vaš uspeh in vas z veseljem pričakujemo.

*če še niste člani Inkubatorja GEA College in želite predstaviti svojo idejo na Dnevu odprtih vrat nam prosim pošljite svojo 5 minutno predstavitev (.ppt/.pdf) na inkubator@gea-college.si, do petka, 3.12.2021.

 

Datum: 6.12.2021

Trajanje: od 17.00 do 18.30

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

Kako uspeti na Kickstarterju

Opis: 

Na delavnici boste izvedeli vse – od tega kako sestaviti ekipo, pripraviti finančni načrt, na kaj morate paziti pri pošiljanju, kakšno vsebino potrebujete pa do tega, kako komunicirati z donatorji. Prav tako vam bo predavatelj po koncu delavnice na voljo za dodatna vprašanja ter pojasnila.

 

Cilji:

  • katere ideje so primerne za Kickstarter,
  • kaj so ključne »sestavine« uspešne Kickstarter kampanje,
  • kako poteka Kickstarter kampanja od začetka do konca,
  • koliko finančnih sredstev potrebujete za zagon kampanje,
  • primeri dobrih in slabih praks,
  • konkretni nasveti in napotki za delo na vaših kampanjah.

 

Datum: 21.9.2021

Trajanje: od 14.00 do 17.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Predavatelj: Žiga Berce

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

StartUp zajtrk: Kako se podati na Kickstarter?

Opis: 

Kickstarter je globalno najbolj priljubljena platforma za množično financiranje (crowdfunding), ki je bila ustanovljena leta 2009 v ZDA. Deluje kot “Public benefit Company – PBC”, kar pomeni, da del profita vsako leto nameni dobrodelnim organizacijam ali v dobro lokalne skupnosti. Misija podjetja je omogočati majhnim podjetjem, umetnikom ter organizacijam, da predstavijo svoj izdelek (velikokrat prototip) in zbirajo donacije, s katerimi lahko štartajo proizvodnjo. V zameno pa donatorji dobijo izdelek prvi na svetu, ponavadi po zelo ugodni ceni.

Naša gosta tokratnega StartUp zajtrka bosta Urša Sačer (LayOn) in Nik Vene (NV Holders). LayOn je podjetje, ki se ukvarja z razvojem hitro-napihljivih ležišč  za notranjo uporabo z antibakterijskim premazom. Njihov cilj je bil zbrati 30.000 ameriških dolarjev na platformi za množično financiranje Kickstarter. Slovenskemu podjetniku Niku Venetu pa je z idejo, kako preprečiti uhajanje srajc iz hlač, v dobrem letu dvakrat uspelo na Kickstarterju.

 

Cilji:

  • kaj vse je treba narediti pred samo kampanjo na Kickstarterju,
  • kako se lotiti kampanje na Kickstarterju – sami ali s pomočjo agencije,
  • koliko finančnih sredstev potrebujemo za zagon kampanje,
  • kako poteka Kickstarter kampanja od začetka do konca,
  • koliko finančnih sredstev lahko zberemo na Kickstarterju.
  • kaj naredimo po zaključku kampanje na Kickstarterju – če je uspešna ali če je neuspešna,
  • kaj naredimo s pridobljenimi kontakti v kampanji,
  • konkretni nasveti in napotki iz prve roke.

 

Datum: 23.9.2021

Trajanje: od 9.00 do 10.30

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Gosta: Urša Sačer in Nik Vene

Prijava: Kliknite TUKAJ

 

 

Vsi naši webinarji se snemajo za namen poročanja.


Kontakt:

inkubator@gea-college.si


Aktivnosti Inkubatorja GEA College v okviru operacije »SIO Inkubator GEA 2020-22« sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

www.eu-skladi.si

  EU evropski sklad za regionalni razvoj

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial